مرجع خبری پرسپولیس : جشن قهرمانی پرسپولیس بدون سرمربی برگزار خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در یک اقدام جالب توجه علی دایی سرمربی فصل گذشته را به جشن قهرمانی این تیم دعوت نکرده تا میزان اختلاف حبیب کاشانی و علی دایی مشخص شود.

 

کاشانی به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر می‌تواند یا بهتر است بگوییم این قدرت را دارد که دایی را به جشن قهرمانی این تیم دعوت نکند اما آقای سرپرست با تاریخ چه خواهد کرد؟

مگر هواداران پرسپولیس می‌توانند خاطره خوش قهرمانی در جام حذفی با علی دایی که البته با سختی‌های بسیار زیاد بدست آمد را فراموش کنند؟ کاشانی با خاطرات خوش هواداران پرسپولیس چه خواهد کرد؟

 

آیا او می‌تواند قهرمانی در جام حذفی با هدایت علی دایی را از تاریخ باشگاه پرسپولیس پاک کند؟ کاشانی وقتی بحث مدیریت می‌شود همواره از اصول حرفه‌ای صحبت می‌کند اما متأسفانه سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس باز هم مشکلات شخصی‌اش را در امور پرسپولیس دخالت داده و غرض‌ورزی کرده است.

 

“حبیب کاشانی”  اگر تصور کند با این حرکات سطح پایین می‌تواند آدمی مثل علی دایی را نفی کند  اشتباه می کند و حضور او در پرسپولیس و قهرمانی اش در جام حذفی را از خاطره هواداران تیمش پاک کند. مگر می‌توان علی دایی را محو کرد و نادیده گرفت؟  علی دایی آنقدر اعتبار دارد که با این رفتار کوچک نشود و چه بسا چنین حرکات سطح پایینی باعث محبوبیت هرچه بیشتر او شود،‌ همانطور که گفتن حقایق توسط علی دایی در برنامه 90  باعث شد او به محبوبیت خارق‌العاده‌ای در جامعه برسد.


مردی که نمی‌توان او را به خاطر رفتار عجیبش دوست داشت اما باید به او احترام بگذاریم چراکه علی دایی امروز آبرو و اعتبار فوتبال ایران در سطح دنیا محسوب می‌شود. حالا آقای سرپرست موقت با رفتار  خود می‌خواهد اسطوره فوتبال ایران و مرد محبوب هواداران پرسپولیس را محو کند و به بازی نگیرد.


علی دایی البته در واکنش به این اقدام اعلام کرده که شاید او سرمربی پرسپولیس نبوده و با این تیم قهرمان جام حذفی نشده است. دایی هرچند به طعنه صحبت می‌کند اما حقیقت تلخی را به زبان می‌آورد. همانطور که در دوران مدیریت حبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس شاهد توهین به اسطوره‌هایی همچون احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی بوده‌ایم، امروز هم شاهد توهین به علی دایی هستیم، مردی که 2 قهرمانی متوالی در جام حذفی برای پرسپولیس کسب کرده اما به بدترین شکل او را کنار گذاشتند و از آن بدتر او را به جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت نکرده‌اند.


کاشانی در این سالها همواره از لزوم احترام به پیشکسوتان و اسطوره‌های پرسپولیس  سخن به زبان آ‌ورده اما عمل رفتاری کاملا متفاوت داشته و بشدت آنها را از پرسپولیس رانده است. او در دور جدید حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست موقت در اولین گام کمیته فنی دوران عباس انصاری‌فرد که شامل بزرگانی همچون همایون بهزادی، حسین کلانی، دکتر زادمهر و… بود را منحل کرد اما وقتی پای سیاسی‌کاری و بازی با افکار عمومی رسید کمیته فنی در کمتر از 24 ساعت تشکیل شد تا علی دایی کنار گذاشته شود و حمید استیلی دوست صمیمی و قدیمی آقای سرپرست سرمربی پرسپولیس شود.


نوع رفتار کاشانی توهین به شعور مردم است اما بهتر است آقای سرپرست بداند که مردم همه‌چیز را خوب می‌دانند و خوب می‌فهمند و دقیقا به دلیل همین رفتار خاص است که حبیب کاشانی دیگر در بین هواداران تیمش مقبولیت ندارد البته بحث چند بوقچی خاص روی سکوها با مردم و هواداران پرسپولیس کاملا جداست چراکه آنها به دلایل خاص او را دوست دارند.

مهدی نوری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)