مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم انتخاب آقای مایلی کهن به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تصمیم آقای کاشانی بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علی کریمی با بیان این مطلب افزود: آقای مایلی کهن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است و سال‌ها برای این تیم بازی کرده و سوابق زیادی هم در مربیگری دارد.

 

وی افزود: به نظر من انتخاب آقای مایلی کهن به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تصمیم آقای کاشانی بود، به خصوص اینکه آقای استیلی هم پیش از این شاگرد ایشان بوده و در کنار آقای مهاجرانی کمک زیادی به تیم خواهند کرد.

 

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت‌های‌ مایلی کهن که او را از نوابغ فوتبال ایران نامیده است، گفت: آقای مایلی کهن نسبت به بنده لطف دارد و همین اظهارنظرها وظیفه مرا سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم بتوانم در لیگ یازدهم پاسخ محبت مسئولان باشگاه و هواداران پرسپولیس را بدهم.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه با اشاره به دیدار دوستانه این تیم برابر “دی استرادا”ی اسلواکی گفت: نسبت به اولین بازی خیلی بهتر و هماهنگ‌تر بودیم، البته حریف هم تیم بسیار خوبی بود. مطمئنم تیم ملی روز به روز بهتر خواهد شد و تا قبل از بازی با مالدیو به شرایط مطلوب می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)