مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس مي‌داند در صورت تكرار اشتباه چهار سال قبل در طول فصل با تعداد مصدوميت‌ها و محروميت‌ها به مشكل برخواهد خورد

 

حميد استيلي در آخرين اظهار نظرش درباره جذب بازيكنان جديد در پست‌هاي مورد نياز اعلام كرده اشجاري را نمي‌خواهد چرا كه با وجود ابراهيم شكوري، مجتبي شيري و محمد نصرتي، نياز چنداني به جذب يك مدافع چپ ديگر نمي‌بيند و با همين بازيكنان مي‌تواند آن منطقه از خط دفاعي را پوشش دهد.

حميد استيلي اما اشتباه مي‌كند چرا كه به غير از ابراهيم شكوري، دو نفر ديگر مدافع چپ نيستند و از بازي در اين پست كراهت دارند! اين مساله به خصوص در مورد محمد نصرتي مصداق بيشتري دارد و اتفاقا حميد استيلي به خوبي بدان واقف است.

 

 


چهار سال پيش در تيمي كه حميد استيلي بست و هدايتش به افشين قطبي سپرده شد، دفاع چپ خوبي جذب نشد، در عوض سپهر حيدري، محمد نصرتي، شيث رضايي و نبي‌ا… باقري‌ها چهار مدافع آماده و رقيب، دفاع مياني را بيمه كرده بودند. به خاطر عدم جذب يك مدافع چپ ايده‌آل، محمد نصرتي چندين بار به جناح چپ برده شد كه نه عملكرد خوبي داشت و نه خودش راضي بود.

 

 

در واقع نصرتي آنقدر از بازي در پست مدافع چپ بيزار بود كه در پايان فصل اعلام كرد در صورتي با پرسپوليس تمديد مي‌كند كه در پست اصلي و دلخواهش يعني مدافع مياني به بازي گرفته شود. اين مساله طي سه فصل اخير در مورد مجتبي شيري هم مصداق داشت اما شيري به خاطر بي‌سروصدا بودن به صورت علني غر نزد اما همواره از بازي در پست غيرتخصصي شكايت داشت. انگار استيلي دارد اشتباه چهار سال پيش خود را تكرار مي‌كند غافل از اينكه نصرتي و شيري به هيچ وجه مايل به بازي در جناح چپ خط دفاعي نيستند و حداقل يكي از آنها از اين مساله كراهت دارد!


استيلي گفته اشجاري را نمي‌خواهد و هنوز تكليف جلال اكبري روشن نيست اما براي بيمه كردن اين جناح و روي نياوردن به كاري كه دايي كرد (استفاده از علي عسگري در دفاع چپ) حتما به يك مدافع چپ ايده‌آل نياز دارد. سرمربي پرسپوليس مي‌داند در صورت تكرار اشتباه چهار سال قبل در طول فصل با تعداد مصدوميت‌ها و محروميت‌ها به مشكل برخواهد خورد و بهتر است هر چه سريع‌تر نسبت به جذب يك مدافع چپ ايده‌آل (در داخل كه چيزي پيدا نمي‌شود) ‌اقدام كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)