مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری در چند خط:

 

اين هفته درباره حسين كاظمي تصميم‌ مي‌گيرند

از جمله بازيكناني كه مذاكره‌هايش با پرسپوليس هنوز به نتيجه نرسيده حسين كاظمي است. بازيكن فصل پيش استيل‌آذين كه به ظاهر مذاكره‌اش با پرسپوليسي‌ها رضايتبخش بوده قرار است تا پيش از پايان هفته و احتمالا روز سه‌شنبه درباره او و حضورش در جمع سرخ‌ها تصميم‌گيري شود.

تصميم‌گيري درباره هنكه و سومديك در كميته فني

 

 

با حضور محسن عاشوري در كادر فني حالا فقط مانده روشن شدن وضعيت دستيار خارجي كه البته روند آن خيلي هم اميدوار كننده نيست. پرسپوليس در حالي به همكاري با ميشاييل هنكه اميد بسته بود كه حالا استقلال هم با اين مربي وارد مذاكره شده و گزينه دوم سرخ‌ها هم سومديك است با شانسي پررنگ‌تر. البته چند گزينه اروپايي ديگر هم به باشگاه معرفي شده‌اند كه هنوز مذاكره‌اي با آنها صورت نگرفته و بايد اول تكليف هنكه و سومديك مشخص شود؛ موضوعي كه در جلسه فرداي كميته فني قرار است به بحث گذاشته شود و اعضا با همفكري حميد استيلي درباره‌اش تصميم بگيرند.

تست سوم، بعد از سومين هفته فصل

بعد از آن تست پزشكي 10 روز پيش، شاگردان حميد استيلي ديروز دوباره تست دادند و اين بار، تست آمادگي جسماني كه بهتاش بخشي پزشك پرسپوليس، با رضايت از نتيجه آن مي‌گويد: درصد چربي بدن بازيكنان و حجم عضلات و قدرت بدني‌شان را تست كرديم كه پيشرفت‌شان نسبت به تست قبلي واقعا رضايتبخش بود. مي‌توانم بگويم الان به 95 درصد خواسته‌هايمان رسيده‌ايم و اين روند را در طول فصل هم ادامه مي‌دهيم البته بر اساس برنامه پيش مي‌رويم و گزارش دقيق وضعيت بدني بازيكنان را به طور خصوصي در اختيار باشگاه مي گذاريم تا طبق نتيجه اين تست‌ها، بتوانيم تغذيه آنها را هم كنترل كنيم. اين تست ها را از اين به بعد هر چند هفته يك بار انجام مي‌دهيم كه تست بعدي را بين هفته‌هاي سوم و چهارم ليگ خواهيم داشت.

 

ادامه همكاري با شهرداري و جهان پروفيل پارس

در ميان دردسرهاي اين فصل پرسپوليس، پيدا كردن اسپانسر هيچ جايي ندارد. به گفته محمد رسايي قائم‌مقام باشگاه، بر اساس قراردادهاي امضا شده، بانك شهر در ليگ يازدهم هم اسپانسر اصلي پرسپوليس است و جهان پروفيل پارس هم اسپانسر دوم. همكاري با يكي از شركت‌هاي تابعه وزارت راه سابق هم كه پيش از اين شايعه شده بود صحت ندارد و باشگاه پرسپوليس با همان اسپانسرهاي فصل پيش‌اش ادامه خواهد داد.

 

مديريت فني پايه‌ها به پنجعلي رسيد

مديريت آكادمي باشگاه از اين پس به عهده محمد پنجعلي است كه پيش‌تر هم چنين مسووليتي را در پرسپوليس تجربه كرده بود و البته حالا در اين پست جايگزين حسين عبدي شده. با جدايي عبدي از پرسپوليس و كادر فني، او ديگر مديريت فني تيم‌هاي پايه باشگاه را هم به عهده ندارد و از اين به بعد محمد پنجعلي به جاي او در اين پست فعاليت خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)