مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدی معتقد است قانون منع حضور دروازه بان های خارجی باعث شد بعضی ها از آن سوءاستفاده کنند و قیمت خود را بالا ببرند. دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس به سوالات ما پاسخ داده است.

 

بالاخره به کدام  تیم رفتی ؟

هیچ تیمی مرا نمی خواهد. سرنخواستنم دعواست اما واقعا وضعیتم تا فردا مشخص می شود.

اینکه اکثر تیمها مانند پرسپولیس، داماش وشاهین بوشهر هر کدام دو دروازه بان گرفتند و گلرهایی مانند تو و رودباریان وضعیت مشخصی ندارید به ضررتان نیست؟

 

 

الان 3 تیم و 2 گلر مانده اما مطمئن باشید من بی تیم نمی مانم. چند روزی است مذاکراتم را با سپاهان وسایپا آغاز کردم.

 

کدام تیم قطعی تر است؟

به احتمال فراوان راهی سایپا شوم.

 

بعد از اینکه سیدجلال حسینی قراردادش را با سپاهان تمدید کرد، حال شایعه شده که دوست صمیمی او یعنی رحمتی هم به این تیم می رود؟

اگر رحمتی بخواهد به سپاهان برود دیگر حضور من در این تیم ثمری ندارد،دراین صورت سایپا واستقلال فقط دروازه بان ندارند.

 

در مورد جانشین خودت یعنی میثاق معمارزاده در پرسپولیس چه نظری داری؟

طبعا باشگاه برحسب نیازش اقدام به خرید میثاق کرده، در برهه ای با این دروازه بان در سایپا همبازی بودم و باید بگویم او از لحاظ فنی  و شخصیتی یکی ازبهترین هاست.

 

اما او و حقیقی رابطۀ سردی با یکدیگر دارند. دود این قضیه به چشم پرسپولیس نمی رود؟

به خدا من از قهر این دو بازیکن چیزی نمی دانم اما امیدوارم اگر چنین چیزی هم باشد با پا درمیانی استیلی ومسئولین حل و فصل شود.

 

از اینکه از پرسپولیس جدا شدی ناراحت نیستی؟

فکرنمی کنم بازیکنی در فوتبال ایران دوست نداشته باشد در پرسپولیس واستقلال باشد. به خاطر شرایط به وجودآمده ناراحتم اما کاری نمی شود کرد. ان شالله در تیمهای دیگر بتوانم موفق شوم.

 

قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی به نفع فوتبال ایران بود یا خیر؟

بعضی وقتها اگر ما به فکر آیندۀ دروازه بانی فوتبال کشورمان باشیم بسیارخوب است. اما از بعضی جهات این قضیه به ضررمان تمام شد، خیلی از دروازه بان های ما از این موضوع سوءاستفاده کردند و قیمتهایشان را به طور عجیبی بالا بردند که اصلا خوب نیست اما گلر خارجی هم باید یک سروگردن ازدروازه بان های خودمان سرتر باشند تا ما را نیمکت نشین کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)