مرجع خبری پرسپولیس : این روزها جنگ لفظی بین ابراهیم شکوری و حسن اشجاری به اوج خود رسیده است. البته شکوری بود که این جدال را شروع کرد؛ اوبا این حرف که بهتراست پرسپولیس به جای جذب بازیکن پیر، یک جوان به تیم اضافه کند باعث ناراحتی اشجاری شد.

 

ابراهیم شکوری گفت: کارنامه هر بازیکنی مشخص است و مانند این آقا در روزنامه ها و خبرگزاری ها این همه دوست خبرنگار ندارم.

متاسفانه همین آقایی که چنین حرفهایی را پشت من زده چندین سال است که با اسم پرسپولیس بازارگرمی می کند اما در آخر از رقابت و حضور در پرسپولیس می ترسد و به تیم های دیگری می رود.

 

شکوری در حالی که بسیار عصبی بود، افزود: او به من گفته در حد پرسپولیس نیستم. من اگر درحد این تیم نیستم 3سال اینجا نبودم.مطمئنم در حدی هستم که قراردادم را تمدید کردند. بنابراین بهتر است اشجاری به فکر یک تیم در لیگ باشد تا فصل آینده در یک تیم لیگ یکی بازی کند.همچنین بهتراست این آقا خودش را پشت دایی قایم نکند، قبل از اینکه او دایی را بشناسد و اگر3 سال است که با ایشان دوستی دارد من هم 3 سال است که علی دایی را می شناسم بنابراین بهتر است او درمورد خودش حرف بزند.

 

شکوری ادامه داد: من با تمام هم پستهایم دوستم و رفت و آمد خانوادگی دارم. می توانید از جلال اکبری و حمید علی عسگر بپرسید که تا چه اندازه با آنها دوست و رفیقم.

 

اشجاری گفته بود که شکوری با باند بازی به پرسپولیس آمده، مدافع پرسپولیس در این خصوص گفت:من سالی که با سایپا قهرمان لیگ شدم که این آقا حتی خواب قهرمانی را ندیده بود،می خواستم به پرسپولیس بیایم اما یک سری از اتفاقات باعث شد که به پیام بروم و فصل بعد از این تیم راهی پرسپولیس شوم .بنابراین اشجاری بزرگتر از دهانش حرف می زند. اگر او پرسپولیس را دوست داشت به خاطر 50 میلیون رنگ عوض نمی کرد کسی که شخصیتش معلوم است که دیگر نباید چنین حرفهایی را بزند.

 

همچنین شکوری در پاسخ به صحبت اشجاری که گفته بود با این سن پیشنهاداتم از شکوری بیشتر است، گفت:همۀ تیمهایی که به اشجاری پیشنهاد دادند قبل از او به من پیشنهاد داده بودند اما از آن جا که من عاشق پرسپولیسم و روی این تیم تعصب دارم در پرسپولیس ماندم ،فوتبال هم به این نیست که قبلا چه بودی بلکه حالا مهم است همچنین خیلی چیزها به خصوص دوستیها از این فوتبال می ماند. پس این آقا خیلی زیاد صحبت می کند.حتی شنیدم او گفته که من بچه تر از آن هستم که جوابم را بدهد بله،قبول دارم بچه هستم و سنم کمتر از اوست. او سنش خیلی زیاد است اما من مشکلی با سن این آقا ندارم،فکر هم نکنم حرف بدی زده باشم حرف من این است که هر کسی قوی تر از من است به پرسپولیس بیاید. مگر احسان حاج صفی کوچکتر از من نیست اما یک چپ پای خوب  و ایده آل است که من از کارهایش استفاده می کنم درحال حاضرهم او بهترین چپ ایران است. بنابراین اشجاری دوست دارد با زد و بند فقط تیتر روزنامه ها باشد.

 

شکوری در پایان گفت: اشجاری گفته بود خدا مرا به راه راست هدایت کند. من می گویم ان شالله خدا کسانی را که  در این یکی،دو سال به شهرت رسیدند و به راه کج رفتند و خودشان را گم  کردند به راه راست هدایت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)