مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب مایلی‌کهن به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه را دخالت در امور این کمیته ندانست.

 

محمد پنجعلی در مورد انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی در پرسپولیس چه ایرادی دارد. وی هدفش کمک به تیم است زیرا سال‌ها برای تیم زحمت کشیده و تجربیات زیادی دارد.


وی در مورد اینکه تداخل کاری بین کمیته فنی و مدیرفنی ایجاد نمی‌شود، اظهار داشت: مدیرفنی تصمیم گیرنده است و کمیته فنی مشورت دهنده، پس هیچگونه تداخلی در کارها پیش نمی‌آید.


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در این کمیته وظیفه داریم راهکارهای مدنظرمان را در نشست‌هایی که روزهای دوشنبه داریم، به کادر فنی تیم منتقل کنیم و اگر آنها بخواهند این نظرات را در برنامه‌های اجرایی خود لحاظ می‌کنند.


پنجعلی همچنین اظهار داشت: اگر غیر از این باشد و با بخواهیم نظراتمان را به اعضای فنی تیم دیکته کنیم، دخالت می‌شود. در این مدت هم تنها سعی کرده‌ایم نکاتی که می‌تواند از همه لحاظ به سود تیم باشد را به اعضای فنی تیم منتقل کنیم.


در حال حاضر محمد پنجعلی، بیژن ذوالفقارنسب و محمد زادمهر اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس هستند و با نظر حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه، محمد مایلی‌کهن هم به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت می‌کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)