مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی که همراه تیم ملی ایران در اردوی اتریش حضور داشت ، گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم نتایج آن را در آینده خواهیم دید.

 

در اتریش تمرینات تاکتیکی و مناسبی را برگزار کردیم تا برای بازی با مالدیو در رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده شویم. 3 بازی تدارکاتی انجام دادیم که مربیان از عملکرد بازیکنان تا حد زیادی راضی بودند.

وی درباره تفاوت کار مربیان ایرانی و کارلوس کی روش اظهار داشت: هر مربی سبک خاص خودش را دارد و باید هرکسی را با توانایی هایش سنجید. کی روش مربی بزرگی است و رزومه قابل توجهی دارد. کار در رئال مادرید، منچستر یونایتد، تیم ملی پرتغال و …. نشان می دهد که کی روش مربی مطرحی است. باید تمام شرایط برای کی‌روش فراهم شود تا تیم ملی ایران به موفقیت برسد.

اولادی درباره آینده خود گفت: رفتنم به اروپا منتفی شده است و می خواهم برای پرسپولیس بازی کنم. با پرسپولیس به توافقات نهایی رسیده ام و حالا بازیکن این تیم هستم. طبق قولی که به حمید استیلی و مسوولان پرسپولیس داده بودم، برای سرخپوشان بازی خواهم کرد و امیدوارم که سال خوبی را داشته باشم. از تیم های عربی پیشنهاداتی با مبالغ هنگفت داشتم، اما به مدیربرنامه هایم گفته بودم که می خواهم یک سال دیگر در ایران بازی کنم. از تیم های اروپایی هم پیشنهاد داشتم، اما باید در ایران می ماندم تا برای تیم محبوبم بازی کنم.

اولادی درباره این که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفته اند اگر مبلغ سقف قرارداد رعایت نشود، اظهار داشت: نمی دانم چرا بازیکنان به خودشان اجازه می دهند که درباره دیگران نظر بدهند. بازیکن حق ندارد درباره کسی صحبت کند و اگر آنها خیلی خوب هستند باید خودشان نمایش مناسبی را ارائه کنند و نه این که بخواهند درباره فرد دیگری اظهار نظر کنند. فصل پیش 23 گل برای ملوان به ثمر رساندم و هواداران می دانند که ارزش بازیکنان چقدر است. از پرسپولیس مبلغ سقف قرارداد را می گیرم و کسی بی دلیل نگران نباشد.

وی درباره این که غلامرضا رضایی اعلام کرده پیراهن شماره 10 را به او نخواهد داد، نیز خاظرنشان کرد: با رضایی دوست هستم و مشکلی با او ندارم. خودم پیراهن شماره 33 را دوست دارم و در پرسپولیس هم این پیراهن را می پوشیدم. برایم شماره مهم نیست و موفقیت پرسپولیس در الویت قرار دارد.

اولادی درباره شرایط ملوان تیم سابقش گفت: با ملوان خاطرات خوبی داشتم و امیدوارم این تیم در سال آینده موفق باشد. از این تیم پولی نگرفته بودم و اگر مشکلات مالی انزلی چی ها حل شود، آنها روزهای خوبی خواهند داشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)