مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: خوشحالم استیلی به این تیم آمد چون مربی خیلی خوبی است.

 

محمد منصوری با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات عالی پیگیری می شود. در تلاشیم تا با بدنسازی خوب و تمریناتی که پیش رو داریم، به مرز آمادگی برسیم و لیگ یازدهم را با قدرت آغاز کنیم.


وی افزود: آن سالی که به پرسپولیس آمدم قرار بود استیلی سرمربی شود که این اتفاق رخ نداد. حالا خوشحالم که او به پرسپولیس آمده است. تمرینات خوبی می دهد و امیدوارم بتوانیم امسال به انتظار هواداران پاسخ دهیم و قهرمان شویم.


هافبک پرسپولیس تصریح کرد: اسکلت تیم را حفظ کردیم. بازیکنان خوبی گرفتیم. اگر بدن های بازیکنان آماده شود چون سطح فنی بالایی دارند، قطعا می توانیم موفق شویم. چون تیم سال قبل ما تقریبا حفظ شده و بازیکنان بزرگی هم اضافه شدند قطعا قوی تر از فصل گذشته ایم.


منصوری گفت: چون پرسپولیس را دوست داشتم به این تیم آمدم و پشیمان نیستم. اواخر فصل دهم حتی به تیم ملی دعوت شدم. با استیلی صحبت کردم و الان دارم خوب تمرین می کنم. استیلی مربی است که از توانایی همه خوب استفاده می کند. امیدوارم خوب کار کنم و مجدد به تیم ملی برسم.


وی خاطرنشان کرد: به گذشته فکر نمی کنم و امیدوارم دایی هرکجا که هست، موفق باشد. نگاهم روبه آینده است و می خواهم به تیم ملی برسم.


هافبک پرسپولیس افزود: یارگیری یکی از دلایل موفقیت تیم می تواند باشد. سال اولی که به پرسپولیس آمدم بهترین های لیگ به این تیم آمدند ولی موفق نشدیم. باید براساس ضعف ها یارگیری کرد. پرسپولیس منطقی و خوب یارگیری کرده است و می تواند موفق باشد. ما 3 جام پیش رو داریم و انشالله دنبال هر 3 جام هستیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)