مرجع خبری پرسپولیس : اسماعیل وفایی در گفت و گویی خرید باشگاه راه آهن را تائید کرد.

 

مالک برند پرسپولیس که خیلی محرمانه توانست راه آهن را بخرد پس از 48 تائید کرد که تیم آنها مالکیت پرسپولیس را بدست آورده است. او گفت:

 

« ما فعلا توانستیم بخش ابتدایی خرید تیم را نهایی کنیم و لیست 7 نفره مالکین را به سازمان خصوصی سازی دادیم تا بتوانیم قرارداد را نهایی و مجمع فوق العاده را برگزار کنیم. البته هنوز همه چیز تمام نشده . و ما باید تا عصر امروز فکرهای مان را بکنیم و بتوانیم تصمیم بگیریم.»

 

او درباره احتمال حضور تیم با نام پرسپولیس در لیگ برتر گفت:« هنوز در این رابطه به قطعیت نرسیدیم و باید درباره اش فکر کنیم. اینکه تیم را از تهران در بازی ها شرکت بدهیم یا مشهد. اینکه اسمش را بگذاریم پرسپولیس یا با همین نام ابومسلم در بازی ها حاضر باشیم. ما برای اداره تیم ، همه برنامه ریزی های لازم را داشتیم و می توانیم در کمتر از 48 ساعت همه برنامه های اولیه برای تشکیل تیم را انجام بدهیم. »

 

وفایی که در جبهه مخالف هدایتی است ، فصل قبل مالکیت ابومسلم را در اختیار داشت اما دعواهای مدیریتی در این تیم ، همه چیز را به هم ریخت. او که سال هاست به دنبال امتیازی لیگ برتری می گردد تا بتواند نامش را به پرسپولیس تغییر دهد ، به نظر می رسد حالا به هدف اصلی خود رسیده و با داشتن اسپانسری چون پدیده شاندیز می تواند به حضور موفق در لیگ برتر ، امیدوار باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)