مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با جذب نفرات خوب خوشحالم كه براي شروع فصل جديد پرسپوليس تقويت شده است.

 

مازيار زارع اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌هايي كه انجام شده، اردوي بسيار خوبي در اتريش برگزار كرديم و طبق اهداف كادر فني تيم ملي تمرينات خوبي را در برگزار كرديم. اميدوارم كي‌روش جواب اين اردوي خود را گرفته باشد.

وي افزود: كي‌روش و تيم ملي نياز به زمان دارند تا مشخص شوند مي‌توانند موفق شوند يا خير، اكنون كه با مالديو بازي داريم بايد خودمان را براي اين بازي آماده كنيم و سپس در زمان مناسب به ساخت و ساز تيم بيشتر از گذشته بپردازيم.

زارع گفت: خيلي خوشحالم كه به تيم ملي دعوت شده‌ام، تمام تلاشم را در اردوي اتريش به نمايش گذاشتم و اميدوارم كي‌روش از عملكردم راضي باشد. در بازي‌هاي تداركاتي نيز هر وقت به من اطمينان شد با تمام توان تلاش كردم و به نظرم بازي‌هاي تداركاتي بدي انجام نداديم.

وي در خصوص شرايط پرسپوليس نيز گفت: امسال تيم خوبي داريم، خوشبختانه با جذب بازيكنان خوب شرايط‌ مان بهتر شده است. اميدوارم سال خوبي را داشته باشيم. ما فصل قبل قهرمان شديم و كسب قهرماني مجدد سخت است، اما با سعي و تلاش و حمايت هواداران به دست خواهد آمد.

هافبك پرسپوليس افزود: امروز كه در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا كردم از شور و نشاط بازيكنان لذت بردم و قطعا با توجه به حضور چندين بازيكن خوب در خط هافبك به نظر مي‌رسد امسال يك خط هافبك رويارويي را داشته باشيم.بالاخره حضور علي كريمي در اين خط هافبك مي‌تواند خطر اين تيم را بيشتر كند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)