مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام كرد كه عليرضا حقيقي دروازه بان اين تيم پس از برطرف شدن سوء تفاهم از فردا در تمرينات شركت خواهد كرد.

عليرضا حقيقي پس از پايان اردوي تيم ملي و بازگشت از اتريش به نشانه اعتراض به عقد قرارداد با ميثاق معمارزاده در تمرينات پرسپوليش شركت نكرد و در نشستي با كاشاني و استيلي ناراحتي خود از پيوستن معمارزاده به پرسپوليس را ابراز كرد.

 

حميد استيلي در اين خصوص خاطرنشان كرد: حقيقي ناراحتي خاصي نداشت و تنها دچار سوتفاهم شده بود كه خوشبختانه اين مساله در جلسه اي كه داشتيم برطرف شد و اين بازيكن نيز از فردا در تمرينات تيم شركت خواهد كرد.

وي ادامه داد: ما به تمام بازيكنان خود براي نيل به موفقيت در اين فصل نياز داريم و حقيقي نيز با درك اين مطلب از فردا در تمرينات شركت مي كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: خوشبختانه تمام ملي پوشان خود را در تمرينات اخير دراختيار داشته ايم و اين موضوع بسياري از مشكلات كادر فني را براي آماده سازي تيم برطرف مي كند.

وي تصريح كرد: تيم ما 6 بازيكن ملي پوش دارد و حضور نداشتن آنها در ادامه تمرينات مي تواند به پرسپوليس لطمات زيادي وارد كند.

وي اظهار داشت: اميدوارم بازيكنان ما با انگيزه بالايي كه در تمرينات از خود نشان مي دهند اين مشكلات را برطرف كنند و تيم آماده اي را روانه مسابقات ليگ برتر كنند تا موجب شادي هواداران شوند.

استيلي با اشاره به جذب مهرداد اولادي خاطرنشان كرد: با جذب اولادي وچند بازيكن سرشناس ديگر با خيالي آسوده تر كار خود را دنبال مي كنم و اميدوارم ساير بازيكنان مدنظر خود را نيز جذب كنيم.

وي ادامه داد: 2 بازيكن ديگر مورد نظر كادر فني هستند كه يكي از آنها كريم انصاري فرد است كه براي تقويت خط حمله خود به اين مهاجم جوان نياز داريم.
به گفته وي، چند بازيكن خارجي نيز مد نظر هستند كه پس از انجام بررسي هاي لازم بهترين آنها جذب مي شوند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)