مدعی اصلی قهرمانی هستیم

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری هافبک میانی پرسپولیس در فصل جدید اهداف بزرگی دارد. او در 28 سالگی سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد و تلاش می‌کند در فصل جدید تلاش کند تا به هدفش برسد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایپنا؛ نوری در مورد پرسپولیس فصل جدید حرفهای جالبی زد که در ذیل می‌خوانید:

 

 

*تمرینات تیم برای فصل جدید شروع شده است، اوضاع پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 

 

– شرایط ما خوب است و تیم خوبی بسته شده تا وارد مسابقات شویم. بازیکنان خیلی خوب و قوی جذب شده‌اند و باید تلاش کنیم تا از شروع فصل امتیازات را جمع کنیم و از همین ابتدای فصل در کورس قهرمانی باشیم.

 

*حضور علی کریمی در پرسپولیس تا چه اندازه روی تیم تأثیر داشته است؟

– آقای کریمی بازیکن بزرگی است و بودنش برای هر تیمی افتخار است. به نظر من پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب عمل کرده و بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد نصرتی، مهرداد اولادی و میثاق معمارزاده را جذب کرده که به تیم کمک می‌کندن.

 

*گویا حضور معمارزاده در پرسپولیس مشکل‌ساز شده و علیرضا حقیقی تهدید به فسخ قراردادش با پرسپولیس کرده است؟

– نمی‌دانم و این موضوع به من ارتباطی ندارد. پرسپولیس 2 گلر خیلی خوب برای حضور در مسابقات می‌خواهد چون باید در 3 جبهه بجنگیم. ما 2 گلر خوب و سطح بالا می‌خواهیم که حقیقی و معمارزاده هستند. آنها با هم دوست هستند و در کنار هم می‌توانند دروازه پرسپولیس را تا چند سال بیمه کنند.

 

*در این مدت کار حمید استیلی را چطور دیده‌ای؟

– کار ایشان خوب است و واقعا تمرینات خوب و متنوعی را برای بچه‌ها در نظر گرفته‌اند. هدف ایشان ارائه بازیهای خوب و نتیجه‌گیری است که امیدوارم بتوانیم دستوارات تاکیکی‌اش را درست پیاده کنیم و نتیجه بگیریم.

 

*محمد مایلی‌کهن هم به عنوان مدیر فنی کارش را با تیم شروع کرده است، در ارتباط با حضور او در پرسپولیس چه نظری داری؟

– از حضور ایشان استقبال می‌کنیم. آقای مایلی‌کهن مربی بزرگی بوده و امیدوارم از تجربیات ایشان استفاده کنیم و سال خیلی خوبی کنار هم داشته باشیم.

 

*پرسپولیس در فصل جدید چه اهدافی دارد؟

– قهرمانی لیگ،‌ دفاع از قهرمانی‌مان در جام حذفی و صعود از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا اهداف پرسپولیس در این فصل است. بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند و باید از شروع فصل خوب و قدرتمند کار کنیم و امتیازات را از اول فصل جمع کنیم تا به اهدافمان برسیم.

 

*خودت در این فصل چه هدفی داری؟

– هدفم حضور در فوتبال اروپا است. فصل قبل چند پیشنهاد خوب از تیمهای عربی داشتم اما چون با پرسپولیس قرارداد داشتم‌، ماندم. در فصل جدید روند خوبم را ادامه می‌دهم تا ببینم پیشنهادی از اروپا می‌رسد یا نه؟ به هر حال هدفم حضور در اروپا است.

 

*سن تو برای حضور در اروپا مناسب هست؟

– مشکلی نیست. البته اروپایی‌ها بیشتر بازیکنان 21 یا 22 ساله را جذب می‌کنند و من در حال حاضر 28 سال دارم اما هدفم اروپا است. در این راه آمادگی بدنی مهم است و اگر روند خوبی داشته باشم به هدفم می‌رسم. 28 سال سن بالایی نیست و در لیگ ما بازیکنان 34- 35 ساله بازی می‌کنند.

 

*از تیم ملی دور شده‌ای، فکر می‌کنی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوی؟

– نظر سرمربی تیم ملی در این رابطه مهم است. تمرکزم روی پرسپولیس است و امیدوارم تیم ملی با کوئیروش موفق شود چون  ایشان مربی بزرگی است. اگر دعوتم کند در اختیار تیم ملی با تمام وجودم هستم و اگر دعوتم نکند تمرکزم روی پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)