مرجع خبری پرسپولیس : چند سالي است كه علي دايي به عنوان مودي نمونه مالياتي كشور معرفي مي‌شود. شهريار فوتبال ايران چه ماليات ورزشي و چه ماليات شخصي‌اش را هميشه به موقع پرداخت كرده است و از اين نظر هميشه جزو اولين نفرها بوده است.

حدود ساعت سه بعدازظهر ديروز، اداره ماليات غرب تهران كه به اداره ماليات ورزشكاران معروف شده، با ورود سرمربي كنار گذاشته شده فصل گذشته پرسپوليس به‌هم ريخت و تمام مراجعه‌كنندگان و حتي كارمندان اين اداره به دور علي دايي حلقه زدند و از وي تقاضاي عكس و امضا داشتند.

علي دايي پس از فارغ شدن از اين امر ابتدا به ديدار مديركل اداره ماليات غرب تهران رفت. پس از آن به همراهي بهمن دهقان (نماينده تام‌الاختيار خود در امور فوتبال) در طبقه چهارم اين اداره مقابل كارشناس ارشد مالياتي نشست و به رتق و فتق امور مالياتي خود پرداخت. اين جريان پس از بررسي پرونده مالياتي ورزشي علي دايي، تسويه‌حساب كامل ماليات ورزشي سال 1388 و تسليم اظهارنامه مالياتي سال 1389 ورزشي وي به پايان رسيد.

نكته جالب توجه درباره ماليات ورزشي سال 1388 علي دايي اين بود كه كارشناس ارشد مالياتي اداره ماليات غرب تهران به دايي اعلام كرد طبق قانون مالياتي كشور، باشگاه‌ها موظف هستند پس از كسر پنج درصد از هر قرارداد ثبت شده ظرف مدت يك ماه مبلغ كسر شده را به حساب اداره ماليات واريز كنند، اما اين اتفاق در باشگاه پرسپوليس صورت نگرفته و پس از كسر پنج درصد مبلغ قرارداد علي دايي، تا امروز (روز گذشته) حتي يك ريال هم از سوي اين باشگاه به حساب اداره ماليات واريز نشده است. بنابراين چنين اموري از سوي كارفرما تخلف اداري محسوب شده و متخلف محكوم به پرداخت جريمه خواهد شد.

علي دايي پس از پايان كار مالياتي خود به همراه بهمن دهقان، دوست و نماينده تام‌الاختيار خود در حال ترك اداره ماليات غرب تهران بود كه در خيابان از سوي مردم و هواداران پرسپوليس مورد سوال قرار گرفت.

مردم در مواجهه با سرمربي كنار گذاشته شده فصل گذشته پرسپوليس از دغدغه خاطرهاي خود و علل بركناري عجيب و غريب علي دايي از سرمربيگري پرسپوليس سوال مي‌كردند. جالب اينكه علي دايي در پاسخ به طرفداران پرسپوليس و هواداران خود به ذكر اين نكته پرمعنا اشاره كرد كه: «خدا بزرگ است!» و ديگر هيچ صحبتي راجع به هيچ فرد و هيچ موضوعي در اين ارتباط نكرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)