دایی همیشه استاد من است

مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان پس از امضاي قرار داد خود با پرسپوليس، اين تيم را مدعي قهرماني در ليگ برتر دانست و گفت كه فكر مي‌كند جام امسال به اصفهان نرود.

 

مهاجم پرسپوليس كه امروز قرار دادش را براي يك سال ديگر با پرسپوليس ثبت كرد اظهار كرد: پرسپوليس تيم خوبي است و از قديمي‌ترين تيم‌هاي آسيا به حساب مي‌آيد.

بايد از علي دايي و حبيب كاشاني تشكر كنم كه سال گذشته شرايط را براي حضورم در پرسپوليس فراهم كردند و من توانستم پس از سال‌ها در فوتبال ايران بازي كنم. با قهرماني در جام حذفي سال براي ما به خوبي تمام شد و خستگي از تن مان در آمد. در مدت حضوردم در پرسپوليس من دوستان خوبي در اين تيم پيدا كردم. پس از پايان ليگ براي رسيدگي به كارهايم در آلمان به اين كشور رفتم و پس از بازگشت به ايران با پيشنهاد پرسپوليس روبرو شدم و به اين پيشنهاد پاسخ مثبت دادم و قرار دادم را تمديد كردم.

 

 

وي درباره ابراز تمايل باشگاه استقلال براي بستن قرار داد گفت: من از طريق روزنامه ها متوجه اين ابراز علاقه‌ شدم. ديدم فتح الله زاده مصاحبه كرده و گفته كه من را مي‌خواهد، اما تماسي با من گرفته نشد. به هر حال بايد از فتح الله زاده كه از مديران قابل فوتبال ايران است، تشكر كنم. اگر حتي او به حضور من در استقلال فكر هم كرده باشد، من از او متشكرم.

 

هاشميان درباره حضور هنكه و سومديك در فوتبال ايران گفت: من موافق حضور مربيان آلماني و هلندي در فوتبال ايران هستم چرا كه آن‌ها در فوتبال اصولي و پايه‌اي كار مي‌كنند و اين مي‌تواند بر روي فوتبال ايران تاثير مثبت بگذارد.

 

وي درباره شناختش از سومديك هم گفت: او بازيكن بوخوم بوده است و من هم در آلمان خودم را بوخومي مي‌دانم. سومديك در اين تيم مربي بوده و يك بار بوخوم را از دسته دو به دسته يك آورده است و مدتي هم دستيار تاپ مولر بوده است و كارنامه خوبي دارد.

 

هاشميان درباره كادر فني و كادر بازيكنان اين فصل پرسپوليس گفت: بازيكنان خوبي جذب پرسپوليس شد‌ه‌اند و در پست‌هاي مختلف پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد. من با استيلي در تيم ملي هم بازي بوده‌ام و قهرماني در بازي‌هاي آسيايي بانكوك را با هم به دست آورديم،‌ اما زير نظر او كار نكرده‌ام.

 

وي با اشاره به جذب علي كريمي و حضورش در پرسپوليس گفت: گل‌هايي كه برابر قطر، ژاپن و قزاقستان به ثمر رساندم، با پاس‌هاي علي بوده است. او خيلي خوب مهاجمان را در موقعيت گل زني قرار مي‌دهد. به نظرم محمد نوري هم سال قبل از پس وظيفه‌اش بر آمد. اميدوارم همه در كنار هم تركيب خوب و ايده‌الي را براي پرسپوليس در ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان ايجاد كنيم.

 

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد با بازيكناني كه جذب پرسپوليس شده‌اند، پرسپوليس مي‌تواند قهرمان ليگ برتر شود، گفت: به نظرم يارگيري تنها دليل موفقيت يك تيم نيست كه نمونه آن هم استيل آذين است؛ تيمي كه خوب بازيكن گرفت، اما در نهايت موفق نبود. اما به هر حال با بازيكناني كه امسال جذب شده‌اند، پرسپوليس امسال قوي‌تر از تيم پارسال خواهد بود.

 

وي درباره مدعيان قهرماني در ليگ يازدهم گفت: چهره مدعيان هنوز مشخص نشده است، اما پرسپوليس و استقلال و شايد تراكتورسازي مدعيان قهرماني در ليگ برتر باشند. فكر نمي‌كنم امسال جام به اصفهان برود. سپاهان تيم خوبي است. اما دو بار قهرمان ايران شده و امسال تيم‌ها به عنوان تيم قهرمان به مصاف سپاهان مي‌روند و اين، كار اين تيم را دشوارتر مي‌كند.

 

هاشميان در پايان گفت: بايد در پايان از علي دايي تشكر كنم. او سال گذشته تلاش زيادي انجام داد. اميدوارم او در تيم جديدش نتيجه‌ بگيرد و موفق شود. او هميشه مربي و استاد من بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)