مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که کمبود دروازه بان یکی از معضلات این روزهای فوتبال ماست، پرسپولیس می تواند از حضور دو دروازه بان مدعی و درجه یک بهره مثبت ببرد نه اینکه هنوز مسابقات شروع نشده اولین حاشیه چالش برانگیز را پیش روی خود ببیند.

 

با اینکه عده ای منتقد باشگاه پرسپولیس و اقدام حمید استیلی برای انتخاب دروازه بان دوم این تیم در لیگ یازدهم هستند، اما اگر خوب نگاه کنیم متوجه می شویم که اتفاقا با برنامه مسابقاتی که پرسپولیس در فصل آینده پیش رو دارد جذب معمارزاده اقدامی مثبت هم محسوب می شود.

پرسپولیس به عنوان معتبرترین تیم ایران که قرار است در سه عرصه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، مردان بزرگ می خواهد. این یعنی در تمام پست ها علاوه بر داشتند بازیکن ثابت خوب، ذخیره های مطمئنی هم داشته باشد.

 

 

معضلی که در فصل گذشته به رغم امیدواری های شهریار در ابتدای فصل در میانه راه برای او و شاگردانش دردسرساز شد و به نوعی دایی را گرفتار کرد. چه بسی اگر پرسپولیس فصل گذشته کاملتر بسته شده بود دایی با پرسپولیس به افتخارات بیشتری می رسید.

 

حالا در شرایطی که تمام تیم ها از جذب دروازه بان خوب عاجز هستند و تعداد دروازه بان درجه یک در فوتبال ما کم است، حضور توامان حقیقی و معمارزاده در پرسپولیس می تواند یک امتیاز مثبت محسوب شود. اینکه هر کدام از این دو دروازه بان با تجربه ای که دارند، مدعی شماره یک بودن هستند و ترس از نیمکت نشینی باعث شود مقابل هم بایستند و برای پرسپولیس حاشیه سازی کنند؛ از حرفه ای گری به دور است.

 

پرسپولیس در طول تاریخ در پست های مختلف حتی خط دروازه نمونه های بسیاری داشته که حضور دو بازیکن آماده و ملی پوش نه تنها باعث افت آن ها نشده، بلکه باعث پیشرفت و آمادگی بیشتر آن ها شده تا جایی که هر دو در تیم ملی به جایگاه قابل قبولی رسیده اند.

 

معمارزاده و حقیقی باید روزهایی را به یاد بیاورند که عابدزاده و نکیسا در پرسپولیس و تیم ملی همزمان حضور داشتند و هر چند گاهی دچار سوء تفاهم می شدند اما سعی می کردند آن را فراموش کنند و زمینه پیشرفت یکدیگر را فراهم کنند.

 

اینکه پرسپولیس هنوز مسابقات شروع نشده از بابت اختلاف این دو دروازه بان نگران باشد، به نفع هیچکس نیست؛ نه معمارزاده ، نه حقیقی و نه پرسپولیس. باید از هر اتفاقی برای پیشرفت بیشتر استفبال کرد.

 

نویسنده: سارا احمدیان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)