مرجع خبری پرسپولیس : شبكه 3 سيما بامداد ديروز (سه‌شنبه) اقدام به پخش يكي از دربي‌هاي خاطره‌انگيز سرخابي‌هاي پايتخت كرد.

 

مسابقه‌اي كه در سال 1378 انجام شد و پرسپوليس در زميني كاملا ناهموار با دو گل مهدي هاشمي‌نسب و پايان رأفت كه از روي دو ضربه ايستگاهي حميد استيلي به دست آمد، به برتري رسيد.

پايان رأفت كه اصلا از پخش اين بازي خبر نداشت درباره آن مي‌گويد: «علي آقا هميشه دو روز مانده به دربي ما را به هتل مي‌برد تا استراحت كنيم اما من واقعا استرس داشتم. به هرحال بازي جلوي صد هزار تماشاگر و كلي بيننده تلويزيوني سخت بود و من مدام به اين فكر مي‌كردم كه اگر بازي كردم چه‌كار كنم.

تمام لحظات قبل از بازي به اين مسائل فكر مي‌كردم و باور كنيد شب قبل از بازي يك ساعت هم نخوابيدم. با اين حال هم گل زدم و هم يك اخراجي از استقلال گرفتم.» وي درخصوص اخراج ستار همداني و اينكه اين كارت قرمز درست بوده يا نه مي‌گويد:

 

«يك مقدار حرفه‌اي كار كردم. آقاي مرك هم بهترين داور اروپا و جهان بود اما چون فاصله ستار از دروازه استقلال زياد بود آن زمان كارشناسان گفتند اخراج او درست نبوده است.» رأفت مي‌گويد: «استرس من براي بازي با استقلال استرس مثبت بود هر چند وقتي 5 دقيقه از بازي مي‌گذشت همه آن استرس‌ها فراموش مي‌شد. در آن بازي هم تيم ما بهتر از استقلال بود و با دو ضربه ايستگاهي و دو ضربه سر برنده شديم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)