مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس نیازی به ناجی ندارد چرا که نام پرسپولیس تا به حالی افراد زیادی را نجات داده است .

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس ، عباس انصاری فرد گفت : به دنبال بازیکنانی هستیم که که حضور آن ها بتواند وضعیت اقتصادی باشگاه را سر و سامان

دهد . آرفی بازیکنی است که می توانیم در صورت لزوم او را تا سه برابر قیمتی که برای خرید او هزینه کردیم بفروشیم و درآمدزایی کنیم .
وی تصریح کرد : طبیعتا اگر تیم خوب و قدرتمندی بسازیم اسپانسری بهتری هم نصیب باشگاه خواهد شد ، از این رو به دنبال بازیکنان بزرگ و بین المللی هستیم .
انصاری فرد افزود : ما باید در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم ، دیگر زمانی نیست که ادعا کنیم به راحتی می توانیم از سد تیم های کره ای و ژاپنی و حتی حاشیه خلیج فارس عبور کنیم ، ما باید برای رسیدن به موفقیت در رقابت های آسیایی هدفگذاری درستی انجام دهیم . به طور مثال سال هاست هدف فوتبال ما رسیدن به رقابت های جام جهانی است ، با این حال هیچ گاه راهکار جدی برای حضور در جمع 16 تیم برتر این رقابت ها نداشته ایم و به حضور در جام جهانی بسنده کردیم .
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کمک های رئیس هیئت مدیره باشگاه هم تصریح کرد : اینگونه نیست که شخصی مدعی شود دو میلیارد تومان برای تیم هزینه می کند ، اما 8 میلیارد به تیم هزینه تحمیل کند ! متاسفانه بازیکنانی که با ارقام هفتاد، هشتاد هزار دلار حاضر بودند با تیم های دیگر قرار داد امضا کنند ، مبالغی در حدود 350 هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرده اند !
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت : پرسپولیس نیازی به ناجی ندارد چرا که نام پرسپولیس به تنهایی تاکنون افراد زیادی را نجات داده است . اگر وارد فاز درآمدزایی شویم ،نیازی نیست شخصی برای نجات این تیم از جیب خودش هزینه کند ! انصاری فرد در خصوص اینکه گفته می شود حسین هدایتی تاکنون قریب به 5 میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده است ، گفت : متاسفانه ایشان مدارکی را که نشان می دهد هزینه هایی را که برای باشگاه داشته ، از محل اسپانسر و سازمان تربیت بدنی دریافت کرده به مردم نشان نمی دهد. باشگاه پرسپولیس در طول فصل جاری کلیه هزینه های خود را از مجرای سازمان تربیت بدنی و اسپانسر تامین کرده و کلیه کمک های رئیس هیئت مدیره به ایشان پرداخت شده است .

انصاری فرد در خصوص راهکارهای خصوصی سازی هم گفت : برای نخستین بار بحث تبلیغات روی پیراهن را در روز بازی فینال جام باشگاه های آسیا مطرح کردم و آن روز بسیاری مرا به خاطر این کار محکوم کردند و حتی شرکتی را که ما مبلغ محصولاتش بودیم برای این کار جریمه کردند اما امروز بحث تبلیغات روی پیراهن سالیانه 3تا 4 میلیارد تومان برای تیم ها درآمدزایی دارد .
انصاری فرد ادامه داد : برنامه ای را برای خصوصی سازی تدوین و در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار دادیم، در خصوصی سازی تیم های پرسپولیس و استقلال بحث فرد مطرح نیست و باید مجموعه هواداران این تیم ها را هم در نظر گرفت .

اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)