مرجع خبری پرسپولیس : ديروز يكي از بازيكنان خارجي حاضر در تمرين پرسپوليس مدافع مياني بود اما سوال اينجاست كه مگر پرسپوليس با داشتن نصرتي، شيث، نورمحمدي و شيري به مدافع مياني نياز دارد؟

 

هر چند داشتن 5 مدافع مياني براي حضور در يك ليگ فشرده و دو جام ديگر چندان هم غيرمنطقي نيست اما انگار تمركز استيلي در جذب بازيكنان مورد نياز، در پست‌هايي كه بازيكن كم دارد يا حداقل مهره‌ها چندان شاخص نيستند برهم خورده است.

در فاصله دو روز تا پايان نقل و انتقالات پرسپوليس از جذب بازيكن داخلي منصرف شده چرا كه هيچ بازيكن شاخصي بدون تيم نمانده است. حالا رويكرد استيلي و باشگاه به جذب بازيكنان خارجي است و از آنجايي كه در مورد خارجي‌ها محدوديت زماني چنداني وجود ندارد مي‌توان با حوصله بيشتري نسبت به خريدهاي خارجي اقدام كرد.

 

با اين حال همه مي‌دانند ارسال ITC خارجي‌ها زمانبر است و چنانچه ثبت قرارداد در حين مسابقات انجام شود دو سه هفته‌اي زمان خواهد برد تا بازيكن اجازه بازي را بگيرد. با اين وجود از آنجايي كه استيلي در مورد جذب مهره‌هاي خارجي فوق‌العاده حساس است و اصلا دوست ندارد در طول فصل انتقاداتي كه به قطبي و ساير سرمربيان پرسپوليس در مورد خارجي‌هاي به درد نخور مي‌شد را بشنود، وي با حوصله در اين مورد خاص تمركز مي‌كند و احتمالا طي امروز و فردا كه پايان مهلت نقل و انتقالات است خبري از بازيكن جديد براي پرسپوليس نخواهد شد.

 

از عصر سه‌شنبه دو خارجي در تمرين پرسپوليس حاضر شدند كه يكي از آنها مدافع مياني و ديگري مهاجم است.

 

ظاهرا استيلي قيد مدافع چپ را زده و با اين تصور كه نصرتي و شيري در كنار شكوري اين پست را پوشش مي‌دهند قصد ندارد مدافع چپ خارجي تست و جذب كند.

 

از هافبك دفاعي هم خبري نيست و همينطور قرار است به ليست مهاجمان پرسپوليس اضافه شود.

 

آيا استيلي درباره 4 سهميه خارجي‌اش و پست‌هاي مورد نياز پرسپوليس برنامه مدوني دارد كه تازه شروع كرده يا كار از ابتدا مي‌لنگد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)