مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ در ديدار مقابل پاس همدان بسيار دير فوتبال را شروع كرديم.

عليرضا محمد اظهار داشت:‌ بازي سختي مقابل پاس همدان داشتيم. در نيمه اول اصلا خوب نبوديم اما نيمه دوم بهتر ظاهر شديم اما متاسفانه فوتبال را دير شروع كرديم تا به نتيجه دلخواه نرسيم.

وي افزود: پاس بعد از زدن دو گل در نيمه دوم فقط فوتبال را در زمين خود اداره كرد و تمام راه‌ها را براي نفوذ ما بسته بود. ما مي‌توانستيم در اين بازي پيروز شويم چون اين پتانسيل را داشتيم اما متاسفانه دريافت گل‌هاي زود هنگام تمركز را از تيم ما گرفت و باعث شد احساسي بازي كنيم.
اين بازيكن در خصوص مصدوميتش گفت: از دكتر زرينه تشكر مي‌كنم كه سريعا مشكل من را حل كرد. خوشبختانه با تمام قوا مي‌توانم در تمرين بعدي پرسپوليس و تيم ملي شركت كنم.
محمد در خصوص مسائل حاشيه‌اي پس از بازي با پاس همدان گفت:‌ اين مسئله در فوتبال عادي است. پاس پس از زدن دو گل به دنبال وقت‌كشي بود و بازيكنان اين تيم خودشان را فقط روي زمين مي‌انداختند. اين مورد باعث شد اعصاب بازيكنان ما بهم بريزد.
وي اضافه كرد: فقط مي‌توانيم از هواداران عذرخواهي كنيم. اميدوارم در ليگ قهرمانان آسيا با لطف خدا و تلاش بيشتر به خواسته خود برسيم.
محمد در خصوص حضورش در تيم ملي يادآور شد: سال‌ها در زندگي فوتبالم براي رسيدن به تيم ملي لحظه‌شماري مي‌كردم سعي مي‌كنم و حالا به هدفم رسيدم. مي خواهم جايگاه ثابتي در تيم ملي بدست آورم. البته مي‌دانم كار بسيار دشواري دارم اما بازيكني كه بخواهد به تيم ملي برود بايد براي روزهاي سخت آماده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)