مرجع خبری پرسپولیس : درباره دلایل حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس به دو فرضیه اشاره شده. فرضیه اول خواست شخصی حبیب کاشانی بود با هدفی خاص و فرضیه دوم هم مایلی کهن را توصیه ای می داند که کاشانی باید می پذیرفت.

 

ما هیچ قضاوتی نداریم و اساسا بحث ما هم به این موضوع مربوط نمی شود. سئوال این است که محمد مایلی کهن با چه تعریفی مدیرفنی پرسپولیس شده است؟

 

حداقل از مایلی کهن بعید بود به عنوان فردی که سال ها در فوتبال فعالیت کرده بدون بررسی جوانب امر و آمادگی زیر ساخت ها وارد چنین عرصه ای شود. از روز اول هم نسبت به این مسئله هشدار دادیم اما متهم به سیاه نمایی و حاشیه سازی شدیم.

 

البته حالا هم اتفاقی نیفتاده است، یعنی حاشیه ای که به راه افتاده است از ناحیه توجه افکار عمومی به این مسئله است. محمد مایلی کهن مصاحبه ای نکرده است اما پنهان نمی کنیم نگران مصاحبه احتمالی حاجی روی خروجی رسانه ها هستیم.

 

این مسئله قابل کتمان نیست که مایلی کهن با باشگاه پرسپولیس به مشکل برخورده است. بررسی ها نشان می دهد این مشکلات به این خاطر بوجود آمده که به توصیه های او عمل نشده است.

 

از طرفی انصافا حمید استیلی هم حرمت نگه داشته اما نقاط مشترک زیادی بین حقوق و وظایف او وجود دارد. طبیعی است که او بخواهد همکاران و بازیکنانش را بر اساس نیازهای خود انتخاب کند و در این میان لاجرم نظرات او در نقطه مقابل نظرات مایلی کهن قرار گرفته است.

 


مایلی آدمی نیست که تماشاچی باشد. از سوی دیگر تعریف نشده بودن بحث مدیرفنی در فوتبال ایران و ابعاد کوچک باشگاه های بزرگی مثل پرسپولیس هم مسئله ای نیست که بتوان نادیده گرفت.


به هر حال طبق اخبار دریافتی از باشگاه حکایت از تلاش حبیب کاشانی برای حل و فصل این موضوع دارد. شاید او موفق شود در آخرین لحظات مایلی کهن را با خود به ترکیه ببرد و شاید جلسه سه جانبه در پایان اردو و در تهران برپا شود.


آنچه مسلم است اینکه تصمیم حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس به عنوان مدیرفنی یک تصمیم مدیریت اشتباه دیگر از حبیب کاشانی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)