مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص حضور وحید هاشمیان در تمرینات پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه وحید است و امیدواریم تیم بتواند از تجربیات ایشان استفاده کند و وحید هم برای ما پرسپولیس مثمرثمر باشد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حمید استیلی در مورد شرایط بدنی هاشمیان گفت: وحید دیر به ما ملحق شد و به زمان نیاز دارد تا با تلاش مضاعف از نظر بدنی و هماهنگی به دیگر بازیکنان برسد.


سرمربی پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان خارجی در تمرینات پرسپولیس افزود: تاکنون هیچ یک از آنها نظر ما را جلب نکرده اند. البته مدافع گینه ای بد نبوده ولی باید در تمرینات بعدی بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرد.


حمید استیلی درباره وضعیت بچه ها از نظر روحی و روانی گفت: وضعیت روحی و روانی بازیکنان در این اردو برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه آنها روز به روز بهتر می شوند. اردوهایی که در دوران آماده سازی برگزار می شود برای بازیکنان بسیار سخت است ولی شکر خدا با برنامه هایی که در نظر گرفته ایم سعی می کنیم تمرینات شادابی را پشت سر بگذارند و خسته نشوند.


سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی تدارکاتی این تیم مقابل کونیا اسپور ترکیه تصریح کرد: حریف یکی از تیم های خوب ترکیه است و ما نیز برای محک زدن بازیکنان باید نهایت استفاده را از دیدار ببریم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)