مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی را دوست داشتیم، ولی وقتی بیشتر به او علاقه مند شدیم که دیدیم بدون توجه به اینکه شرایط برای خودش سخت تر می شود، به معنای واقعی و به دور از هر نمایشی از حضور علی کریمی در پرسپولیس خوشحال است.

 

در فوتبالی که فوتبالیست ها در چنین مواقعی هر کاری می کنند تا هیچ اتفاقی علیه آن ها رخ ندهد، رویکرد بادامکی جالب توجه است. بادامکی همان کسی است که به سادگی از بازوبند کاپیتانی می گذرد تا همبازیش مازیار زارع آن را به بازو ببندد و حرف سرمربی دوتا نشود.

* بدون ملی پوشان خوش می گذرد؟

_ جایشان خالی است ولی چاره ای هم نیست باید با این شرایط کنار بیاییم.

 

* با این شرایط اردوی ترکیه لازم بود؟

_ من که نباید تصمیم بگیرم! کادرفنی برنامه ریزی خودش را دارد. اگر به نظر من باشد که می گفتم در همان تهران تمرین می کردیم بهتر بود.

 

* اینقدر زود دلت برای خانواده تنگ شده است؟

_ نظر شخصی خودم را گفتم ولی به هر حال کسی که کل تیم را هدایت می کند، مسائل مختلفی را می بیند.

 

* حمید استیلی اعتقاد داشت دور کردن تیم از حاشیه های داخلی غنیمت است!

_ البته این حرف درستی است و به هر حال پرسپولیس همیشه در مرکز توجه قرار دارد. اینکه اطراف تیم آرام باشد فرصت خوبی است و نمی توان آن را منکر شد.

 

* از ترکیه برگردید ملی پوشان به جمع شما اضافه می شوند، هر دو گروه مدعی حضور در ترکیب اصلی هستید، باید منتظر حاشیه ها بود؟

_ فکر نمی کنم استیلی از آن مربی ها باشد که چنین اجازه ای بدهد. بچه ها هم درک می کنند که بازی های زیادی داریم و شکی ندارم که همه فرصت بازی پیدا می کنند. وقتی اطمینان و رفاقت باشد، مشکلی هم پیش نمی آید.

 

* چند بازیکن خارجی برای حضور در پست هافبک دفاعی به اردوی شما اضافه شدند، الان هم بازیکنان زیادی برای مرکز زمین دارید. به نظر می رسد فصل پر از جنجالی در پیش باشد؟

_ الان ترافیک نفرات کمی زیادی است اما یک فصل طولانی با بازی های سخت و فشرده داریم. این را باید به آن هایی گفت که اعتقاد داشتد پرسپولیس بد بسته شده است، باشگاه و سرمربی نمی توانند ریسک کنند. این مسئله قابل قبول است ولی اگر بیشتر از این شلوغ شود احتمال بروز حاشیه بیشتر خواهد شد. سال بعد از قهرمانی هم، چنین مشکلی پیش آمد. ترافیک در بعضی پست ها حاشیه ساز شد.

 

* در این مواقع حاشیه سازها ، حاشیه امنیت بیشتری دارند، نگران نیستی؟

_ ما که حاشیه ساز نداریم، استیلی را هم اینطور شناختم که دغدغه اش حضور بازیکنان آماده تر در ترکیب است. در این پرسپولیس کسی با حاشیه به جایی نمی رسد!

 

* یعنی نگران نیستی از ترکیب دور بمانی؟

_ اصلا به این مسئله فکر نمی کنم، خیلی خوب تمرین می کنم تا این اتفاق نیفتد. اگر هم چنین شود بالاخره با تمرین و آمادگی خودم را تحمیل می کنم و جا می افتم. سال قبل هم در شروع کار زیاد بازی نکردم ولی بعد فیکس شدم.

 

* این مسئله برخلاف استقلال در پرسپولیس حاشیه ساز نشد؟

_ به حساب خوبی بچه ها بگذارید. ضمن اینکه اعتماد خوبی بین تیم و باشگاه وجود دارد. البته پرسپولیس هم به عنوان پرطرفدارترین باشگاه کشور باید مورد حمایت های لازم قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)