مرجع خبری پرسپولیس : فصل نقل و انتقالات ليگ يازدهم با تمام سروصدا و هياهوهاي خاص خودش پايان مي‌رسد و در اين ميان تيم‌ها با توجه به نياز و بضاعت مالي‌شان بازيكناني را به خدمت گرفته‌اند.

 

البته چند مربي و بازيكن هم بودند كه جابجايي آنها تا مدتي سوژه اصلي مطبوعات بود. رفتن قلعه‌نويي، استيلي و دايي به تراكتورسازي، پرسپوليس و راه‌آهن.

 

عقد قرارداد آندو تيموريان و رحمتي با استقلال، تمديد قرارداد سيد جلال حسيني و بنگر با سپاهان، رفتن محمد محمدي و مهدوي‌كيا به داماش، بازگشت اولادي به پرسپوليس و تمديد قرارداد انصاري‌فرد با سايپا از جمله همين اخبار پرسروصدا بود و شايد تنها بازيكن بزرگي كه تكليفش مشخص نشده، خسرو حيدري باشد كه به هر حال بايد وضعيتش را نهايي كند. البته انتقال هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري به تيم‌هاي قطري العربي و الغرافه و بازگشت ايمان مبعلي به امارات و تيم شارجه و ترانسفر شدن پژمان نوري هم به الامارات امارات از اتفاقات مهم اين فصل بود.

اما با همه اين اتفاقات باز هم چند بازيكن كه نام‌هاي بزرگي دارند بدون تيم مانده‌اند. نفراتي كه تا چند سال پيش خواهان زيادي داشتند. شايد بتوان از محسن خليلي به عنوان نفر اول اين ليست نام برد. آقاي گل پرسپوليس كه فصل خوبي را در استيل‌آذين پشت سر نگذاشت. مهدي شيري هم در تفكرات تاكتيكي دايي جاي خاصي پيدا نكرده و ظاهرا استيلي هم اعتقادي به او ندارد.

مهرزاد معدنچي، فريدون زندي، امير شاپورزاده، كاظم برجلو و مهدي محمدي ديگر بازيكنان فصل گذشته استيل‌آذين هستند كه شايد كمتر كسي فكرش را مي‌كرد آنها تا يك روز مانده به پايان نقل و انتقالات ليگ يازدهم بدون تيم بمانند.

جواد كاظميان هم در حال حاضر چنين سرنوشتي دارد و پس از كسب عنوان قهرماني با سپاهان در انتظار پيشنهادي از سوي اماراتي‌ها است. اگر در تيم‌هاي ديگر هم جست‌وجو كنيم با نام‌هاي بيشتري روبرو مي‌شويم. بازيكناني مثل واعظي، سامان صفا، روزبه شاه عليدوست، وحيد علي‌آبادي و … كه اگر تيمي نروند يا بايد تا نيم‌فصل صبر كنند يا به تيم‌هاي ليگ يكي بروند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)