مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكوري مدافع چپ پرسپوليسي‌ها كه قراردادش را به مدت دو سال ديگر با اين تيم تمديد كرده، همراه قرمزپوشان در اردوي تركيه به سرمي‌برد تا خودش را آماده حضور در ليگ يازدهم كند.

 

شكوري كه فصل گذشته در اكثر بازي‌ها فيكس بود، تلاش مي‌كند تا نظر حميد استيلي را جلب كند و امسال هم در تركيب اصلي براي پرسپوليسي‌ها به ميدان برود.

شرايط اردوي تركيه چطور است؟ ظاهرا آنجا با تيم‌هاي زيادي همسايه هستيد؟

شرايط اردو خيلي خوب است، فقط نفرات كم است كه در حال حاضر چاره‌اي نداريم جز اينكه با اين مشكل بسازيم. با اين حال همه بچه‌ها خيلي خوب و با انگيزه تمرين مي‌كنند و به نظر كادر فني از اردو راضي باشد. من هم به شخصه تمرين‌هاي خوبي داشتم كه اميدوارم بتوانم نظر كادر فني را جلب كنم. همان طور كه همه مي‌دانيد تيم هاي ايراني زيادي اينجا حضور دارند كه البته دارند برمي گردند.

 

چند روز پيش هم يك بازي انجام داديد كه ظاهرا تو در تركيب اصلي نبودي؟
اتفاقا من در تركيب اصلي بودم اما وقتي داشتم گرم مي‌كردم كه بازي كنم، آمدند و گفتند مشكل گذرنامه داري كه من هم با توجه به اينكه پنج‌شنبه بود و زياد وقت نداشتم، زود آنجا را ترك كردم تا كار گذرنامه‌ام را انجام بدهم. بعد از آن هم برگشتم و در نيمه دوم بازي كردم.

ظاهرا خيلي خوب بازي نكردي…
خب من تمركز لازم را نداشتم اما در كل بازي خوبي شد و براي شروع كار خوب بود.

وحيد هاشميان هم كه به تيم اضافه شد؟
بله، وحيد هميشه مي‌گفت كه من در ايران فقط در پرسپوليس بازي مي‌كنم كه همين كار را هم كرد. با آمدن وحيد تيم روحيه گرفت و فكر مي‌كنم در يارگيري خيلي خوب كار كرديم. اميدوارم دو سهميه باقيمانده هم با بازيكنان درجه يك پر شود.

راستي، قبل از سفر به تركيه تعدادي از بازيكنان به باشگاه راه‌آهن رفتند تا به علي دايي تبريك بگويند، تو در اين بين نبودي، چرا؟
من فكر مي‌كنم اين بازيكنان براي طلبشان به باشگاه راه‌آهن رفتند و آنجا دايي را هم ديدند. ان‌شاء‌ا… ما هم برگرديم در يك فرصت مناسب پيش دايي مي‌روم تا به او تبريك بگويم.

نمي‌ترسي كه اين مساله در باشگاه پرسپوليس برايت مشكل ايجاد كند؟
نه، علي دايي دوستمان است و مشكلي با ايشان ندارم. هميشه كه نمي‌شود دايي در پرسپوليس باشد. يك روز هم در تيم ديگري است كه من به خاطر اين موضوع و آرزوي موفقيت براي او، به باشگاه راه‌آهن مي‌روم تا او را ببينم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)