مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: بیش از 20 بازیکن این تیم قانون سقف قراردادها را رعایت نکرده‌اند.

 

جواد کاظمیان در مورد آخرین وضعیتش ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مدت از تیم‌های ذوب‌آهن، نفت تهران و فولادخوزستان پیشنهاداتی را دریافت کردم که تا این لحظه با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام.

البته با مسئولان باشگاه فولاد به توافق رسیدم اما هنوز با آنها هیچ قراردادی منعقد نکرده‌ام.

 

وی ادامه داد: 20 روز پیش پیشنهاد بسیار خوبی را از تیم ذوب‌آهن دریافت کردم اما به خاطر امیدواری برای بازگشت به پرسپولیس، به ابراهیم‌زاده زنگ نزدم و فکر می‌کنم ایشان از من ناراحت شد. خودم هم مقصرم زیرا به خاطر پرسپولیس جوابی به مسئولان ذوب‌آهن ندادم تا آنها با جذب نفرات مدنظرشان، لیست تیم خود را ببندند.

 

هافبک پیشین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: من بازیکنی نبودم که پشت خط بمانم و اگر تا به امروز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام به خاطر این بود که ابتدا می‌‎خواستم در تهران بمانم و پس از آن به خاطر پرسپولیس پیشنهاداتم را رد کردم.

 

وی در مورد خبر شکایتش از تیم سپاهان خاطرنشان کرد: آنها 200 میلیون تومان از پولم را نداده‌اند و اگر تا 48 ساعت دیگر این مبلغ را پرداخت نکنند، از آنها ابتدا به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شکایت خواهم کرد. قطعا اگر به این موضوع رسیدگی نشود، به فیفا هم شکایت خواهم کرد.

 

کاظمیان در پایان گفت: بیش از 20 بازیکن سپاهان یا بهتر بگویم اکثر آنها سقف قرارداد را رعایت نکردند و پولشان را بطور کامل گرفتند اما وقتی من به باشگاه مراجعه کردم به من می‌گویند تو به اندازه سقف قرارداد پولت را گرفته‌ای. چرا دیگران باید مبلغ قراردادشان را بصورت کامل دریافت کنند انا من در این موضوع ضرر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)