مرجع خبری پرسپولیس : با اينكه حميد استيلي و پرسپوليس در كمپ تركيه اردو زده‌اند اما او همچنان ارتباطش را با خبرنگاران حفظ كرده و مثل برخي مربيان از دسترس خارج نيست.

 

حميدخان! از وضعيت اردو راضي هستيد؟

خدا را شكر اينجا امكانات خوبي داريم و تيم در آرامش تمرين مي‌كند.

به نظر مي‌رسد حريفان شما زياد هم قوي نيستند؟

اينطور نيست. حريفان ما خيلي هم قوي و آماده هستند. تيم‌ گونيا اسپور با اينكه به دسته اول سقوط كرده اما تيم منسجم و هماهنگي دارد. تيم گزتپه هم كه تيم قدرتمندي دارد. هدف ما اين بود كه در تركيه با حريفان جنگنده و دونده مصاف داشته باشيم كه هر دو تيم مورد نظر ما از اين ويژگي‌ها برخوردارند.

 

چند سالي بود كه سپاهان اسكلت اصلي تيم ملي را تشكيل مي‌داد، اما حالا پس از مدتها دوباره پرسپوليس 6 بازيكن در اردوي تيم ملي دارد. در اين خصوص چه نظري داريد؟

باعث افتخار ماست كه دوباره پرسپوليس در تيم‌ملي ملي‌پوشان زيادي دارد. حق پرسپوليس است كه هميشه حداقل 6، 7 ملي‌پوش در اردوي تيم‌ملي داشته باشد. من فقط نگران بدنسازي ملي‌پوشان بودم چون تازه تمرينات تيم‌هاي باشگاهي شروع شده ما نياز داشتيم ملي‌پوشان در كنار ما باشند و كل تيم‌ هماهگ شود اما در مجموع همه بايد به تيم‌ملي كشورمان كمك كنيم.

 

در مورد عليرضا حقيقي چه نظري داريد. آيا او مي‌تواند پيراهن شماره يك تيم‌ملي را به تن كند؟

به نظر من حقيقي الان هم آماده و سرحال است ضمن اينكه از نيروي جواني و انگيزه بالايي هم برخوردار است. كي‌روش همين الان هم مي‌تواند پيراهن شماره يك تيم ملي را به عليرضا بدهد. قطعا كي‌روش به مرور زمان و با ديدن مهارت‌هاي حقيقي به او اعتماد مي‌كند. از نظر من هم حقيقي از نظر فني، اخلاقي و رفتاري به سطحي رسيده است كه بتواند با افتخار پيراهن شماره يك تيم ملي را به تن كند.

 

گويا مايلي‌كهن به خاطر برخي مسائل ناراحت است و به همين خاطر همراه تيم به اردوي تركيه نيامده است؟

فكر نمي‌كنم اينطور باشد. باشگاه براي حاجي بليت هم گرفته بود اما فكر مي‌كنم مشكلي برايشان پيش آمد كه نتوانستند به تركيه بيايند. مايلي‌كهن شخصا با من در مورد ناراحتي‌اش حرفي نزده است اما اينجا پرسپوليس است و هر كس شرح وظايفي دارد و بعيد مي‌دانم او از ما ناراحت باشد. به هر حال حاجي پيشكسوت و بزرگ ماست و احترامش بر همگان واجب است.

 

از عملكرد محسن عاشوري در اين چند مدت راضي بوديد؟

عاشوري از بازيكنان سابق پرسپوليس و از مربيان خوب و آينده‌دار كشور است و خوشحالم كه او نيز در كنار من حضور دارد.

 

قبول داريد جذب مربي آلماني كه از فوتبال ايران و جو پرسپوليس شناخت خوبي ندارد، ريسك است؟

زومديك آلماني يك مربي كارنامه‌دار و شناخته شده‌اي در فوتبال است. او مربي گمنامي نيست و به زودي مي‌تواند به جو تيم و در كل جو پرسپوليس مسلط شود.

 

در خصوص عملكرد بازيكنان خارجي چه نظري داريد؟

هنوز زود است نظرمان را در مورد آنها اعلام كنيم. قرار است سه، چهار بازيكن ديگر براي تست بيايند و اگر خوب باشند جذب مي‌كنيم اگر هم خوب و آماده نباشند اصراري نداريم كه فهرست بازيكنان خارجي‌مان را تكميل كنيم.

 

در خصوص حادثه‌اي كه براي داداشي رخ داد، چه نظري داريد؟

متاسفانه سال 90 سال بد و سنگيني بود و چند ورزشكار خوب جانشان را از دست دادند. برادر من هم كه امسال جان به جان آفرين تسليم كرد يادش به خير مرحوم داداشي به مراسم ختم برادرم آمده بود و به من تسليت گفت: به هر حال اين مصيبت و فاجعه عظيم را به خانواده محترم داداشي و اهالي ورزش صميمانه تسليت عرض مي‌كنم و اميدوارم ديگر شاهد آن نباشيم كه عزيزانمان دچار حوادثي از اين قبيل شوند.

 

 گفت و گو: شهرام اصغري

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)