چرا باید نگران حضور کاظمیان باشم؟
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: با آمدن جواد کاظمیان تیم ما بهتر شده پس چرا باید نگران حضور او باشم؟

 

مهرداد اولادی با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل مالدیو اظهار داشت: بازی خوبی بود. خوشبختانه خوب بازی کردیم و 4 گل زدیم. می توانستیم گل های زیادی بزنیم ولی فکر کنم برای شروع بد نبود.

وی افزود: مصدوم بودم و نمی توانستم بازی کنم با این حال کرش به من گفت باید روی نیمکت بنشینم. من هم حرف سرمربی را گوش کردم و نشستم ولی خیلی حرص و جوش خوردم از این که نتوانستم برای تیم ملی بازی کنم.

 

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: مصدومیت کتفم قدیمی نیست . کتف راستم خوب شده است و الان چپی درد می کند. خیلی بدشانسم . حتی شاید بازی برگشت مقابل مالدیو را از دست بدهم. تلاش می کنم برسم ولی شانس کمی دارم.

 

اولادی گفت: چون بازیکنی هستم که زیاد با مدافعان حریف درگیر می شوم از ناحیه کتف مصدوم می شوم. حتی معلوم نیست که بتوانم برای بازی اول پرسپولیس در لیگ حاضر باشم چون تا الان تمرینی نکردم ولی خدا کند برای بازی اول برسم.

 

وی در خصوص حمایت هواداران از تیم ملی خاطرنشان کرد: هواداران همیشه حق دارند و هرچه بگویند حق با آنهاست. ما هم دوستشان داریم . خوشحالم که با پیروزی مقابل مالدیو خوشحال شدند.

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص پیوستن جواد کاظمیان به این تیم افزود: به جواد تبریک می گویم. با اضافه شدن او تیم ما بهتر و کامل تر شد. البته تراکم مهاجمین در تیم ما زیاد است و امیدوارم کادر فنی ارنجی را اتخاذ کند که به موفقیت پرسپولیس کمک کند.

 

اولادی گفت: جواد بازیکن خوبی است و به درد پرسپولیس می خورد. من هم چرا باید از آمدن جواد نگران باشم؟ همه دوست داریم پرسپولیس به موفقیت برسد. انشالله بتوانیم در کنار هم بازی های خوبی انجام داده و به پرسپولیس کمک کنیم.

 

منبع: خبرگزاری پانا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)