مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازمانی بازیکن پرسپولیس به دلیل مشکل گوارشی چند روزی است که ناراحتی جزیی دارد.

 

وی درباره اولین دیدار دوستانه در اردوی ترکیه گفت: ما در دوران بدنسازی هستیم و در اولین بازی دوستانه برابر قونیا اسپور راضی کننده ظاهر شدیم و توانستیم تاکتیک های سرمربی را در زمین پیاده کردیم.

پرس از جلو در دستور کار ما بود که این تاکتیک بخوبی در نیمه اول و تا حدودی در نیمه دوم اجرا شد. در مورد تیم حریف نیز باید بگویم تیم های ترکیه بسیار محکم و فیزیکی بازی می کنند و بیشتر به دنبال این هستند که قدرتی کار کنند اما خدا را شکر شرایط بچه ها خیلی خوب است و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

 

آقازمانی ادامه داد: ما دوران بدنسازی را می گذرانیم و از سوی دیگر ملی پوشان تیم را در اختیار نداریم چرا که اگر بازیکنان ما بودند با نتیجه و بازی بهتری این دیدار را پشت سر می گذاشتیم.

 

بازیکن پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: وضعیت خودم هم نسبتا خوب بود، ولی در دقیقه 25 درد شدیدی را از ناحیه معده احساس کردم و از زمین مسابقه خارج شدم و هم اکنون نیز به بهبودی کامل نرسیدم و با تجویز پزشک تیم در حال درمان هستم.

 

سامان در مورد شادابی و آمادگی بازیکنان گفت: نشاط و اشتیاق بازیکنان نشان می دهد که کادر فنی خوبی داریم و اینکه آنها توانسته اند بچه ها را دور هم به جمع کرده و صمیمیت ها و رفاقت ها را افزایش دهند. علاوه بر این به دلیل حفظ اسکلت اصلی تیم و انجام وظایف محوطه به بازیکنان و تجربه آنها که جزو بهترین های لیگ هستند نوید روند رو به رشدی را در تیم می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)