مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : شرط بندی در اسلام حرام است اما بگوویچ روی بازی شرط بسته بود .

مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به اختلافات پيش آمده در اين باشگاه گفت: من خودم به شخصه از بابت این همه اختلاف معذرت‌خواهي مي‌كنم و بايد بگويم تيم

پرسپوليس در شرايط فعلي بيش از هر چيز به آرامش نياز دارد.
 
مجيد فرخزادي افزود: بايد طي روزهاي آينده جلساتي را با بازيكنان داشته باشيم تا با رفع مشكلات تيم را براي مسابقات آسيايي آماده كنيم. به هر حال رقابت‌هاي آسيايي طلايي‌ترين فرصت است تا يك مقدار ازناراحتی های هواداران كاسته شود.
 
وي ادامه داد: هواداران از نتايج به دست آمده ناراحت هستند و ما خودمان هم ناراحت هستيم چرا كه ما نيز يك هوادار هستيم و تافته جدابافته نيستيم. بلافاصله بعد از بازي با پاس هواداران پرسپوليس تا ساعت دو بامداد از شهرستانهاي مختلف كشور با من تماس می گرفتند و ابراز نارضايتي داشتند و ما هم همان اندازه كه آنها ناراحت هستند ناراحت هستيم و من به نوبه خودم از تماشاگران ومسوولان ورزش كشور عذرخواهي مي‌كنم.
 
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم مقابل پاس همدان گفت: دو مساله در مورد این بازي وجود داشت، اول اينكه آقاي وينگو بگوويچ سرمربي تيم پاس همدان قبل از بازي شرط‌ بندي درخصوص نتيجه اين مسابقه را مطرح كرده بود و این در حالی است در كشور ما شرط ‌بندي و قمار حرام و ممنوع است. يك مورد هم اينكه سرمربي محترم تيم پاس همدان در حاشيه بازي يقه علي كريمي بازيكن تيم ما را گرفته بود كه ما این یک مورد را دیگر در هيچ كجاي دنيا نديده بوديم. بازي خشن و تيم پاس همدان در نيمه دوم همه چیز را زير سوال برده بود.

 
 در اين بين يك بازيكن نيمكت‌نشين پاس همدان هم هرازگاهي پشت دروازه تيمش مي‌رفت و به بازيكنان اعلام مي‌كرد به دروغ خود را به بهانه مصدوميت به زمين بيندازند تا زمان مسابقه گرفته شود. همه اين عوامل در مجموع باعث شد تا مقابل پاس همدان شكست بخوريم. در ابعاد فني مسابقه هم بايد بگويم تيم پاس همدان سه موقعيت داشت كه دو تا از آنها تبديل به گل شد. اما ما بيش از 20 موقعيت داشتيم كه يكي از آنها گل شد . البته به نظر كارشناسان ضربه بهادرعبدي هم گل صحيح بوده اما داور آن را مردود اعلام كرد.
 
فرخزادي گفت: بازيكنان ما نيمه دوم فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند اما فوتبال ناپسند يا هر نامي كه روي آن مي‌گذارند از جمله فوتبال كثيف تيم پاس همدان، مانع از پيروزي‌ ما شد.
 
وي در خصوص اختلافات برخي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس با مديرعامل اين باشگاه كه پس از پايان بازي با پاس همدان به وجود آمد گفت: هر شخصي در باشگاه پرسپوليس جايگاه خودش را دارد. آن چيزي هم كه تعريف شده هيات مديره بالاترين جايگاه را در باشگاه داراست. مديرعامل هم مجري مصوبات هيات مديره است. در اين بين اگر اختلاف سليقه‌هايي وجود دارد قابل حل است ولي كاري كه ديروز از سوي برخي از افراد انجام شد نبايد صورت مي‌گرفت و زمانی که من هم اين موضوع را آنها گفتم اشتباه خود را پذيرفتند.
 
وي افزود: اينكه گفته مي‌شود هيات مديره پرسپوليس دو قطبي شده است من چنين اعتقادي ندارم. چهار نفر اعضاي هيات مديره نظر واحدي دارند. مديرعامل هم که منصوب كرديم با پيشنهاد ما به سازمان تربيت بدني معرفي شد.تا کنون هم از مديرعامل حمايت‌هاي لازم را انجام داده ايم. در قضيه كنار گذاشتن افشين پيرواني از كادر فني همگان ديدند که ما از او مدیرعامل حمایتهای لازم را انجام داديم تا به قداست مديرعامل خدشه وارد نشود. در سوي ديگر افشين پيرواني هم مصاحبه جنجالي در خصوص خودش نداشت و جا دارد از همين جا از وي تشكر کنیم .
 
فرخزادي در خصوص بحث‌هاي قرارداد نلووينگادا با تيم پرسپوليس گفت: قرارداد وينگادا دردو مرحله بود .در مرحله اول اگر رضايت طرفين جلب می شد مرحله دوم قابل اجرا خواهد بود در غير اين صورت قرارداد فسخ خواهد شد.
وي در خصوص شعار ليدرهاي پرسپوليس برعليه حسين هدايتي رئيس هيات مديره اين باشگاه گفت:‌ ما ديگراز فروردين ماه ليدر رسمي نداريم كه بخواهيم به آنها حقوق و مزايا بدهيم. آن 20 هواداري هم كه با لباس‌هاي متحدالاشكل در ورزشگاه همدان حاضر بودند تا دقايق آخر بسيار خوب تيم را تشويق كردند اما در پنج دقيقه پاياني شعارهاي ناپسندی را سر دادند كه با صحبتي که من با سركرده آنها داشتم خودشان به اشتباهي كه مرتکب شدند اعتراف كردند. ضمن اينكه اين هواداران از طرف آقاي هدايتي به همدان نيامده بودند شايد ادعاي آقاي هدايتي در اين ارتباط به شكل طعنه بوده است.
 
وي گفت:‌ اختلاف سليقه‌ها در بين اعضاي هيات مديره باشگاه وجود دارد اما اختلاف شديدي وجود ندارد که این قدر به آن می پردازند. شايد برخي‌ها كه همگان آنها را مي‌شناسد بخواهند به نوعي شدت آن را بيشتر كنند اما این اختلافات آنقدر شديد نيست. متاسفانه يكسري عوامل داخلي و يك تعدادي هم خارج از باشگاه مي‌خواهند به تيم پرسپولیس ضربه بزنند.
 
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس ادامه داد:‌ ما در يك میدانی حركت كرده‌ايم و پيش مي‌رويم و نمي‌توانيم عقب نشيني كنيم. يعني الان كه تيم شكست خورده است بخواهیم پوششي براي خود درست كنیم و فرار كنیم، اين نامردي است و دور از اخلاق است. همه بايد حاشيه‌ها را كنار بگذاريم . در برهه كنوني پرسپوليس نياز به آرامش دارد و بايد به عنوان نماينده فوتبال ایران در مسابقات آسيايي شركت کند همه بايد كمك كنيم تا در آسیا پرسپولیس موفق ظاهر شود. شعار هواداران عليه مسووولان باشگاه هم جز اينكه دشمنان را شاد كند فرد ديگري را خوشحال نمي‌كند.
 
وي در خصوص شايعه حضور جعفر كاشاني.‌حسين كلاني،‌علي پروین و علی دايي در تيم پرسپوليس گفت: من به شخصه با همه اين افراد ارتباط تنگاتنگ دارم. اين بزرگواران براي ما جايگاه ويژه‌اي دارند و مدال افتخار باشگاه محسوب مي‌شوند. من فكر مي‌كنم بازي كردن با اسم اين پيشكسوتان يك رفتار غيراخلاقي است. كساني هم كه اين نام‌ها را مطرح مي‌كنند در صددند پشت سر اين نام‌ها پنهان شوند. آقاي كاشاني، كلاني , دایی و پروين كه براي پرسپوليس زحمت كشيده‌اند هر موقع دوست داشتند بيايند و قدمشان روي چشم. پرسپوليس خانه آنها است و ما هم استقبال مي‌كنيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)