مرجع خبری پرسولیس : سرمربي تيم تازه تاسيس استيل آذين از آغاز تمرينات تيمش طي هفته پيش رو خبر داد و افزود: هدايتي فعلا درگير تيم فوتبال است و چند روز ديگر به طور جدي به فوتسال خواهد پرداخت.

 

بابك معصومي عنوان كرد: در تيم فوتسال استيل آذين تلفيقي از بازيكنان جوان و با تجربه هاي تيم ملي را به كار خواهيم گرفت و با تعدادي از بازيكنان هم صحبت كرده‌ايم و قول مساعد دادند كه همكاري كنند؛ اما هنوز با آن‌ها ثبت نكرده‌ايم.


وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا استيل آذين را براي قهرماني مي‌بنديد؟ خاطر نشان كرد: بايد ببينيم مالك باشگاه چه سياستي دارد، ولي من دوست دارم هر جا كه هستم اول باشم.


معصومي درباره محل بازي و تمرين استيل آذين نيز تصريح كرد: استيل آذين در تهران خواهد بود و نمي‌خواهم بگوييد «استيل آذين البرز». براي محل تمرين هم سالن ساهاي اكباتان در نظر گرفته شده است كه از هفته بعدي كارمان را در آنجا آغاز خواهيم كرد.


سرمربي استيل آذين درباره عدم تداوم كار در پرسپوليس اذعان كرد: شرايط براي رفتن به پرسپوليس مهيا نبود. آقايان نمي‌خواستند كه آنجا باشم. يك لشكر آدم براي اين تيم تصميم مي‌گيرد و از خودشان بازيكن مي‌آورند و مي‌خواهند يك شخص فقط به عنوان نمادي از مربي آنجا باشد. يكي ديگر از دلايل نبودن در پرسپوليس در خواست من به آقاي كاشاني بود. زماني كه خواستم، شخصي كه با مدير عامل باشگاه رابطه خويشاوندي داشت، ديگر در باشگاه نباشد، از من قطع اميد كردند.


وي افزود: زماني كه در پرسپوليس بودم مي‌گفتند بودجه نداريم، اما حالا مي‌آيند و قراردادهاي آن چناني مي‌بندند. طي چند سالي كه در پرسپوليس بودم، فقط 9 ميليون گرفتم. به هر حال اميدوارم تيم پرسپوليس امسال نتيجه‌ خوبي را كسب كند و جز سه تيم اول ليگ شود. امسال با بودن وحيد شمسايي و حيدريان بالا سر تيم، آينده خوبي خواهند داشت؛ البته اگر بگذارند اين دو كنار هم باشند و رابطه‌شان را شكر آب نكنند چون جايي كه پول است اين اتفاقات هم ممكن است، بيفتد.


بابك معصومي همچنين درباره حضور حسين شمس به عنوان مدير فني در پرسپوليس گفت: آقاي شمس همه جا هستند و اميدوارم در پرسپوليس هم موفق باشند.


سرمربي استيل آذين در خصوص انتخاب صانعي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: با اين انتخاب موافقم. او تمام مدارج مربيگري را گذرانده است و به نظر من اگر سرمربي باشد، بايد يك شخصي مثل ناصر صالح به عنوان مدير فني به تيم كمك كند. به هر حال آقاي صانعي براي سرمربيگري انتخاب شده است و در اين شرايط ايشان بهترين نفري است كه مي‌تواند به تيم كمك كند چون يك آدم با شخصيت با كلاس و با سوادي است.


معصومي درباره كم توجهي به فوتسال نيز افزود: در اين كه به فوتبال بي‌مهري و كم توجهي مي‌شود، هيچ شكي نيست. يك بازي پخش مستقيم از تلويزيون نداريم. يك اسپانسر خوب براي كمك مالي در فوتسال وجود ندارد. اين در حالي است كه دست اندركاران، با كمترين هزينه مي‌توانند به اين ورزش رونق مي‌دهند. تا اين طور مسايل وجود دارد نمي‌توانيم بگوييم كه مي‌رويم براي قهرماني در جام جهاني.


وي درباره قول‌هايي كه حسين شمس براي قهرماني در جام جهاني مي داد و آينده تيم ملي با سرمربيگري وي اظهار كرد: هر كسي كه سرمربي تيم ملي مي‌شود، اين قول‌ها را مي‌دهد.‌ در هر صورت فكر مي‌كنم با وضعيت فعلي فوتسال اگر آقاي شمس هم در تيم ملي حضور داشتند، نمي توانستيم بگوييم به فينال جام جهاني مي‌رويم. براي موفقيت يك تيم فقط سرمربي لازم نيست، بايد ليگ پويايي داشته باشيم و توجهات به فوتسال افزايش يابد، تا آن موقع بگوييم كه قطعا نتيجه‌ مي‌گيريم.


معصومي درباره وضعيت سلامتي‌اش نيز خاطر نشان كرد: در حال حاضر خيلي خوبم و روز به روز بهتر مي‌شوم. مسئولان هم قول‌هايي داده بودند كه به هيچ كدامشان عمل نكردند؛ البته من هم توقعي از آن‌ها ندارم و خدا بالا سرم است. به هر حال خودم يك جوري زندگي‌ام را مي‌چرخانم و توكلم به خدا است.


وي در پايان درباره آينده كاري‌اش در استيل آذين تاكيد كرد: اگر شرايط مهيا باشد در استيل آذين مي‌مانم و اگر نشد، صبر مي‌كنم تا يك تيم خوب پيدا شود. اميدوارم تيم ملي هم با يك تصميم خوب از جانب آقاي ترابيان موفق باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)