مرجع خبری پرسپولیس : تمرین بعدازظهر امروز سرخپوشان از ساعت 18:30 به وقت محلی در زمین شماره سه با تمرینات گلزنی انجام شد.

 

تمرین با حضور کلیه بازیکنان در هوایی نیمه ابری و خنک زیر نظر کادر فنی برگزار شد. سرخپوشان 15 دقیقه زودتر از ساعت مقرر در محل تمرین حضور یافتند و منتظر خارج شدن تیم ترکیه ای از زمین تمرین شدند.

بازیکنان بعد از صحبت های کوتاه حمید استیلی به دویدن و گرم کردن پرداختند.

 

عبور از موانع و دوهای سرعتی بخش بعدی تمرین امروز بود.

 

گلزنی بازیکنان در دو گروه سبز و سفید مهمترین برنامه تمرینات دوشنبه بود.

 

بازیکنان در دو گروه با پرتاب توپ از کنار تیر دروازه، هم تیمی های خود را صاحب توپ می کردند و آنها با ضربه پا و سر به سمت دروازه میثاق معمارزاده گلزنی می کردند.

 

برنامه بعدی حضور دفاع های ثابت پشت هجده قدم و سانتر از جناحین برای مهاجمان بود که آنها با سرعت از پشت مدافعان عبور کرده به سمت دروازه ضربه می زدند.

 

در مرحله بعد، مدافعان هم حرکت کرده و توپ های مهاجمان را دفع می کردند.

 

امیرحسین فشنگچی از جناح راست با پای چپ از روی آدمک ها سانتر می کرد و مهاجمان و مدافعان برای دفع و ضربه زدن به دروازه به محوطه شش قدم حرکت می کردند. ضمن اینکه این تمرین با سانتر غلامرضا رضایی از سمت چپ با پای راست روی دروازه انجام می شد و بازیکنان، تمرین قبلی را تکرار می کردند.

 

وحید هاشمیان، مجتبی شیری و حمیدرضا علی عسگری جدا تمرین کردند.

 

سانتر از نقطه کرنر با ضربات غلامرضا رضایی و امیر حسین فشنگچی از جناحین، مهاجمان را صاحب موقعیت گلزنی می کرد و مدافعان توپ های ارسالی را دفع می کردند.

 

ضربات کاشته با عبور از آدمک ها، آخرین مرحله تمرینات پرسپولیس بود و بازیکنان بدلیل هوای خنک محل تمرین، لباس گرمکن پوشیدند و راهی هتل شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)