مرجع خبری پرسپولیس : بهروز رهبری فرد یکی از جنجالی ترین و پرآوازه ترین مدافعان تاریخ باشگاه پرسپولیس است که از روی سکوها با کاستاکورتا مدافع افسانه ای آث میلان مقایسه می شد.

 

رهبری فرد در جدید ترین مصاحبه از آخرین وضعیت خودش در شاهین و البته پرسپولیس صحبت می کند. مصاحبه با مدافع محبوب سال های نه چندان دور پرسپولیس را با هم می خوانیم:

 

بهروز رهبری فرد در خصوص همکاری با باشگاه شاهین می گوید: حدود یک ماه پیش در خانه نشستم بودم که یکی از دوستان مشترک با علی آقا (پروین) تماس گرفت و گفت بروم به کمیته پیشکسوتان پرسپولیس. کمیته ای که متشکل از اسطوره های باشگاه بود و افتخار می کنم من هم عضوی از آن بودم.

 

 

بعد از این کمیته علی آقا به من گفت دوست داری در شاهین کار کنی؟ من هم با تعجب نظر مثبت خودم را اعلام کرد و علی آقا بلافاصله ترتیب جلسه با آقای ابولفتحی را داند.

 

 

بعد از جلسه با ابولفتحی ایشان گفتند شاهین سرپرست ندارد و از من خواست در اردوی ترکیه به عنوان سرپرست در خدمت شاهین باشم اما بعد از بازگشت به تهران گفتند غلامحسین مظلومی سرپرست شاهین شده است.

 

البته تمایلی ندارم که به عنوان سرپرست فعالیت کنم چون یک کار تخصصی است و من اطلاعات چندانی از آن ندارم و امیدوارم اگر شرایط فراهم شد به عنوان مربی و یکی از اعضای کادرفنی کار کنم. به هر حال نمی دانم شاهینی ها چطور و به چه دلیلی مرا دور زدند.

 

رهبری فرد در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: در اردوی ترکیه تقریبا هر شب در کنار حمید استیلی بودم و ایشان به من پیشنهاد حضور در کادرفنی پرسپولیس را داد ولی گفتم به دلیل قراردادی که با شاهین دارم از نظر اخلاقی شایسته نیست با تیم دیگری وارد مذاکره شوم اما حالا وضعیت متفاوت است و ممکن است طی چند روز آینده به کادرفنی پرسپولیس اضافه شوم.

 

بهروز رهبری فرد در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات می گوید: به نظر من پرسپولیس می توانست بهتر از این هم عمل کند اما بازیکنانی که جذب شدند همگی نفرات شاخصی هستند و می توانند نقاط ضعف این تیم را پوشش دهند.

 

مدافع اسبق پرسپولیس در پایان افزود: در یک مورد به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد دارم. جواد کاظمیان بازیکن خوب و مودبی است که برای پرسپولیس زحمت کشیده و همه او را پرسپولیسی می دانند اما به نظرم مهدی مهدوی کیا بیشتر از کاظمیان می توانست به پرسپولیس کمک کند. کاظمیان سال گذشته در سپاهان از روزهای خوبش فاصله داشت و اکثر بازی ها را از روی نیمکت دنبال کرد اما مهدوی کیا یکی از مهره های ثابت استیل آذین بود و عملکرد قابل دفاعی داشت. به هر حال برای کاظمیان در پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به روزهای اوج خودش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)