مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین می گوید در فوتبالی که درآمدزایی معنا ندارد قیمت 45 میلیارد تومانی پرسپولیس سنگ بزرگ پیش پای خصوصی سازی است.

 

اسطوره پرسپولیس که این روزها با تاسیس کانون پیشکسوتان تیم، رسما اعلام آمادگی کرده تا این تیم پرطرفدار را از دولت بخرد و به صورت مردمی اداره کند در واکنش به قیمت گذاری برای برند پرسپولیس گفت:

«واقعا قیمت اعلام کردن؟ حالا چقدری هست؟» همکار ما اسماعیل حیدرپور، رقم 45 میلیاردی را به او می گوید علی آقا پاسخ می دهد: «منظورشان ریال بوده یا تومان؟ بابا ماجرای اون یارو شده که مادرش رو گذاشت رو کولش و برد بازار گفت می فروشم، گفتند چند؟ گفت قیمتی می دم که هیشکی نخره! حالا 45 میلیارد تومن می دونین چقدره؟ آخه کی می تونه این همه پول واسه اسم این تیم ها بده.»

 

 

او که خودش یکی از مدعیان خرید تیم است وقتی می شنود قیمت استقلال کمتر است، می گوید: «پس چرا به استقلالی ها تخفیف دادن؟ شاید اون ها بدهی های کمتری دارن. نمی دونم، شاید هم واسه طرفدارای دو تا تیم باشه. اما خداییش گرونه. کسی از این پولها نداره بده. اگه می خوان خصوصی اش کنن، در فوتبالی که راهی برای پول در آوردن نداره، نباید این سنگ های گنده رو بندازن.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)