مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتاني شيث رضايي در ديدار دوستانه پرسپوليس مقابل قونيه‌اسپور تركيه باعث شد تا حرف و حديث‌هاي فراواني در مورد شماره 13 سرخ‌ها به وجود آيد.

 

او از اتفاقات سال‌هاي گذشته درس‌هاي فراواني گرفته است: «ديگر سرم به سنگ خورده، به اين راحتي سياه آدم‌هاي حاشيه‌ساز نمي‌شوم!»

 

 

 

از اردوي تركيه چه خبر؟
شكر خدا اردوي خوبي در تركيه داريم. روزي دو جلسه تمرين مي‌كنيم و شرايط تيم بسيار عالي است. وضعيت اردو هم خيلي خوب است. از لحاظ امكانات و تجهيزات شرايط خوبي داريم و اميدوارم مربيان پرسپوليس در اين اردو به خواسته‌هاي‌شان برسند.

 


اما نبود ملي‌پوش‌ها باعث مي‌شود تا پرسپوليس نهايت استفاده را از اين اردو نبرد.
كاملا با حرف شما موافق هستم، اگر بازيكنان ملي‌پوش را داشتيم، وضعيت خيلي بهتر مي‌شد. تيم ما احتياج به هماهنگي دارد و چون ملي‌پوشان فقط چند روز قبل از شروع بازي‌ها اضافه مي‌شوند، كار مربيان سخت‌تر از هميشه است. اميدوارم مربيان پرسپوليس بتوانند در اين مدت يك معجزه‌اي انجام دهند و ظرف اين چند روز تيم را به شرايط آرماني برسانند. تعداد بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس نسبتا زياد است و اين باعث مي‌شود تا ايجاد هماهنگي بين دو گروه سخت‌تر شود.

 

 

خبر آمادگي تو در اردوي تركيه و تمرينات پرسپوليس جزو اخباري بود كه دريافت كرديم.
وقتي من از پرسپوليس اخراج شدم، خيلي‌ها فكر مي‌كردند كه ديگر بي‌خيال همه چيز شده‌ام، ولي من تصميم ديگري داشتم. من مي‌دانستم كه بايد خيلي چيزها را ثابت كنم. من چند روز بعد از آن اتفاق تمريناتم را شروع كردم و يك ماه قبل از شروع تمرينات پرسپوليس بود كه يك‌سري تمرينات اختصاصي و انفرادي را در برنامه‌ام گنجاندم. من مطمئن بودم كه بايد خيلي چيزها را ثابت كنم و همين باعث شده بود تا با انگيزه و روحيه مضاعفي تمرين كنم.

 

 

گفته مي‌شد كه تمرينات تو در شمال خيلي عجيب و غريب بوده و به همين دليل حسابي وزن كم كرده‌اي.
من يك برنامه خاص داشتم و زير نظر يك مربي اختصاصي تمرين مي‌كردم. الان هم حسابي روي فرم هستم و دليل كاهش وزنم هم اين بود كه رژيم غذايي خاصي داشتم. خدا را شكر خيلي سرحال و آماده هستم و براي شروع بازي‌هاي ليگ لحظه‌شماري مي‌كنم.

 

 

ماجراي كاپيتاني تو در بازي با قونيه‌اسپور تركيه كه اولين بازي پرسپوليس محسوب مي‌شد، باعث شد تا حرف و حديث‌هاي فراواني به وجود آيد.
دور بودن از تهران و حواشي كه وجود دارد يك حسن خوبي دارد كه آدم توي اين قضايا گير نكند. البته اين خبر به گوشم رسيد ولي ترجيح مي‌دهم تا در اين مورد صحبتي نكنم.

 

 

چطور؟‌
چون من يكبار سياه اين اتفاق‌ها شده‌ام و يكبار در اين مورد بحث شده بود، نمي‌خواهم حاشيه‌سازان يكبار ديگر مرا وارد اينجور مسايل و اين حاشيه‌ها بكنند. كاپيتاني پرسپوليس براي هر بازيكني افتخار است و يك دنيا مي‌ارزد. هركسي اين آرزو را دارد كه كاپيتان پرسپوليس شود و من هم از اين قاعده مستنثي نيستم. اما با تمام اين حرف‌ها اين مربي تيم و كادر فني هستند كه كاپيتان را انتخاب مي‌كنند. در تيم ما بازيكن بزرگي به نام علي كريمي حضور دارد كه با توجه به حضور او جاي هيچ صحبتي باقي نمي‌ماند.

 

 

پس در اين مورد مساله‌اي وجود ندارد؟
كريمي بازيكن بزرگي است. او يكي از محبوب‌ترين بازيكنان آسياست. آدم وقتي كنار كريمي بازي مي‌كند لذت مي‌برد و چي از اين بهتر كه كريمي كاپيتان تيمت باشد.

 

 

وضعيت پرسپوليس را براي حضور در ليگ چطور ارزيابي مي‌كني؟‌
به نظر من پرسپوليس شرايط خوبي دارد. من اين روزها همان حسي را دارم كه در زمان شروع ليگ هفتم داشتم. در آن زمان هم بچه‌ها شخصيت قهرماني تيم ما را لمس مي‌كردند و به همين دليل بود كه باوجود آن اتفاق‌هايي كه بوجود آمد پرسپوليس قهرمان شد. اميدوارم امسال هم با توجه به صميميت و همدلي كه بين بچه‌ها وجود دارد، پرسپوليس نتايج خوبي بگيرد و به لطف خدا قهرمان شود. هواداران پرسپوليس بايد مثل هميشه حامي اين تيم باشند و اين را بدانند كه همه پرسپوليس براي قهرماني هم قسم شده‌اند.

 

 

با توجه به آمادگي و شرايط سني ايده‌آلي كه داري دلت براي تيم ملي تنگ نشده؟
پوشيدن پيراهن تيم ملي يك افتخار بزرگ است ولي من فعلا با تمام قدرت در خدمت پرسپوليس هستم. پرسپوليس هيچ چيز از تيم ملي كم ندارد و من يكي عاشق پرسپوليس هستم. اين را بدانيد كه اگر من در پرسپوليس خوب باشم و بدرخشم، با توجه به حضور كرش در روي نيمكت، ملي‌پوش هم مي‌شوم.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)