مرجع خبری پرسپولیس : همزمان شدن آغاز رقابت های لیگ یازدهم با ماه مبارک رمضان موجب شد سازمان لیگ برای پخش برنامه های شبکه سه ساعت برگزاری هفته های نخستین لیگ را تغییر دهد.

 

در حالی که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ابتدا ساعت 22 را زمان برگزاری هفته های نخست رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود ، تاکید صدا و سیما بر پخش اخبار شبانگاهی و سریال ویژه ماه رمضان موجب تغییر ساعت برگزاری بازی های لیگ شد!

 

 

گویا شبکه سه که دیدارهای لیگ برتر را به صورت مستقیم پخش می کند تاکید شدیدی بر پخش اخبار ساعت 22 داشت و به همین دلیل سازمان لیگ به ناچار با برگزاری مسابقات در ساعت 22:30 موافقت کرد.

 

اگرچه این اتفاق در سال های گذشته هم سابقه داشته و به خاطر پخش سریال های ماه مبارک رمضان فوتبالدوستان از تماشای بخشی از مسابقات یا حضور در ورزشگاه ها به دلیل ساعت نامناسب برگزاری رقابت های لیگ محروم شدند.

 

چه بسا همزمانی پخش مسابقات فوتبال با سریال هایی مثل ستایش موجب تغییر تاریخ بازی های ابتدایی لیگ برتر هم باشد!

 

به هر شکل تعیین ساعت برگزاری مسابقات توسط صدا و سیما اتفاقی است که تنها در فوتبال ایران دیده می شود و در صورتی که شبکه تلویزیونی مستقلی برای پخش مسابقات ورزشی وجود داشت سازمان لیگ تقویم بازی هایش را با سریال های شبکه سه و اخبار شبانگاهی تنظیم نمی کرد!

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)