مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در فاصله 5 روز تا آغاز یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران:

 

سرخ‌ها صاحب پرونده مي‌شوند

اطلاع از وضعيت لحظه به لحظه بازيكنان چيزي است كه حميد استيلي درخواست كرده و همه همكاران او بسيج شده‌اند براي اجراي اين خواسته. بعد از تستي كه در تهران از سرخپوشان گرفته شده بود باشگاه براي هر بازيكن پرونده‌اي تشكيل داد و نتيجه تست اوليه را هم در آن نوشت.

حالا هم براي تشكيل اين پرونده حميد استيلي از عاشوري، كماسي و پزشك پرسپوليس خواسته كه هر روز گزارشي از وضعيت جسماني سرخ‌ها در اختيار او بگذارند تا هرچه بيشتر در جريان وضعيت بازيكنانش قرار بگيرد.

 

 

برنامه تمريني ويژه براي سيف‌اللهي و حمزه‌پور

از جوان‌هاي فصل پيش پرسپوليس كه معمولا هم فرصتي براي خودنمايي نداشتند، حميد استيلي تنها روح‌ا… سيف‌اللهي را در تيم خودش نگه داشت و رضا حمزه‌پور را هم جذب كرد تا بتواند وقت بيشتري براي آنها بگذارد. سرمربي پرسپوليس همچنين برنامه‌اي ويژه براي اين دو بازيكن كم سن و سال نوشته تا آنها غير از برنامه‌هاي تمريني تيم، روزي نيم ساعت تمرين ويژه بدني هم داشته باشند تا كادر فني هرچه زودتر بتواند از آنها بازي بگيرد.

 

اسپيناس ميزبان اردوهاي هفتگي پرسپوليس

بازگشت به هتل اسپيناس يكي از برنامه‌هاي اين فصل پرسپوليس است. پرسپوليسي‌ها پارسال هم اسپيناس را براي اردوهاي هفتگي خود انتخاب كرده بودند اما در نيمه دوم فصل به هتل المپيك اسباب‌كشي كردند و حالا باز مي‌خواهند برگردند به هتل اسپيناس. مذاكره‌هاي لازم هم در اين باره انجام شده و دو طرف به توافق رسيده‌اند تا پرسپوليس اردوهاي پيش از بازي‌هاي فصل خود را در هتل اسپيناس برگزار كند.

 

ملي‌پوش‌ها در پرسپوليس تست مي‌دهند

وضعيت ملي‌پوش‌هاي پرسپوليس براي حضور در بازي اول برابر ملوان را تستي مشخص مي‌كند كه قرار است شنبه از آنها گرفته شود. به درخواست سرمربي، قرار است 6 بازيكن ملي پوش پرسپوليس بعد از بازگشت از مالديو زير نظر كماسي و كادر پزشكي تست بدهند تا وضعيت بدني‌شان مشخص شود و حميد استيلي بداند كه كدام يك از آنها مي‌توانند در اولين بازي فصل برابر ملوان كمكش كنند.

 

كليپ و سرود سرخ به بازار مي‌آيد

هواداران پرسپوليس تا چند روز ديگر مي‌توانند تماشاگر دوباره قهرماني جام حذفي فصل پيش باشند و خريدار سرود پرسپوليس. سرود پرسپوليس همراه با كليپ دو بازي رفت و برگشت برابر ملوان در فينال جام حذفي فصل پيش و تعدادي از پيروزي‌هاي ديگر پرسپوليس هفته آينده و تا پيش از شروع ليگ يازدهم به بازار مي‌آيد تا هواداران را ترغيب كند به استقبال از پرسپوليس در ورزشگاه آزادي در بازي اول فصل.

 

تغيير زمان بازي پرسپوليس ب

اگر درخواست سرخ‌ها پذيرفته شود، تيم ب پرسپوليس بازي بعدي‌اش را دو روز ديرتر انجام مي‌دهد. براي برگزاري اين بازي، روز جمعه انتخاب شده اما از آنجا كه سرخ‌ها سه روز پيش بازي كرده‌اند و قرار است سه بازي عقب‌افتاده‌شان هم بعد از اين بازي برگزار شود باشگاه درخواست كرده كه بازي پرسپوليس در هفته چهارم آسيا ويژن روز يكشنبه برگزار شود كه جواب اين درخواست امروز مشخص مي‌شود.

 

ITC جادوگر به پرسپوليس رسيد

با دريافت ITC، ديگر هيچ مشكلي حضور علي كريمي در بازي‌هاي اين فصل پرسپوليس را تهديد نمي‌كند. بعد از امضاي قرارداد با علي كريمي بود كه مديران باشگاه در مكاتبه با باشگاه شالكه ITC او را خواستار شدند كه آلماني‌ها هم خوش‌قولي كردند و ITC علي كريمي را ابتداي همين هفته به تهران فرستادند تا جادوگر مشكلي براي بازي كردن با پيراهن پرسپوليس نداشته باشد.

 

آخر هفته شلوغ پايه‌ها

اين آخر هفته تيم‌هاي پايه پرسپوليس از هميشه شلوغ‌تر است. پيش از همه، جوانان هستند كه بايد به ميدان بروند و ساعت 16 امروز در شهر قدس ميهمان تيم شهرداري اين منطقه هستند. تيم نونهالان ساعت 9 صبح فردا در زمين اختصاصي احسان ري به ديدار اين تيم مي‌رود و نوجوانان و اميدهاي سرخپوش ميزبانند. نوجوانان پرسپوليس ساعت 10 صبح فردا در ورزشگاه امام رضا (ع)‌ يافت آباد با تيم پارسيان بازي مي‌كنند و آخرين بازي را تيم اميد فردا ساعت 16 انجام مي‌دهد؛ در همين ورزشگاه و برابر تيم اتحاد پاكدشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)