مرجع خبری پرسپولیس : نزدیکان فدراسیون فوتبال می گویند خبر محرومیت پرسپولیس و استقلال از حضور در لیگ یازدهم یک بازی تبلیغاتی برای مطرح شدن نام حسن زاده در رسانه ها است.

 

سرپرست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال كه در چند روز گذشته با اعلام خبر محروميت احتمالي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس از حضور در رقابت‌هاي ليگ يازدهم سخن گفته بود،

امروز بار ديگر بر اين مساله تاكيد كرد تا شايد با اين حربه دو تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس اقدام به پرداخت بدهي هاي پيشين خود به بازيكنان و مربيان سابق خود باشند.

 

سرپرست کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي چندمين بار تاكيد كرد كه استقلال و پرسپوليس در صورت پرداخت نكردن بدهي هايشان حق شرکت در ليگ برتر را ندارند اما به نظر مي‌رسد اين تهديد در حد حرف باقي خواهد ماند چون دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در شرايط كنوني با مشكلات فراوان مالي رو به رو هستند و به دليل بلاتكليفي وزارت ورزش و جوانان تا اطلاع ثانوني مسائل مالي آنها روشن نيست كه بتوانند با دريافت بودجه خود از سوي وزارت ورزش و جوانان بدهي عقب مانده خود به طلب كاران را پرداخت كنند از اين رو بسيار بعيد است تهديد حسن زاده جدي باشد.

 

منابع خبري با تاكيد بر اين مسوولان كميته انضباطي بر اين مطلب آگاهي كامل دارند اصرار به اين مطلب را نوعي بازي تبليغاتي مي‌دانند چون به بهانه انتشار اين خبر در رسانه‌هاي گروهي نام سرپرست كميته انضباطي به صورت مرتب در روزنامه ها به كار مي‌رود و مخاطبان فوتبال با نام حسن زاده هر روز رو به رو مي‌شوند.

 

با اين حال حسن زاده در رابطه با وضعيت باشگاههاي بدهکار ليگ برتري گفت: «از 10 باشگاه ليگ برتري که بدهکار بودند 8 باشگاه تسويه حساب کرده اند و تنها 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس باقي مانده اند. 2 باشگاه صباي قم و تراکتورسازي تبريز طي روزهاي گذشته تسويه حساب کرده اند و همچنين تضمين نامه و تعهد نامه مبني بر تسويه حساب داده اند. در واقع تعيين تکليف انجام شده و اين دو باشگاه تعهد داده اند که در مدت زماني که اعلام کرده اند با طلبکارانشان تسويه حساب کنند.»

 
وي در ادامه درباره وضعيت باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: «براي اين دو باشگاه پيغام فرستاده ايم که تا پيش از آغاز ليگ برتر با طلبکارانشان تسويه حساب کنند و تعهدنامه اي را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه کنند. البته اين دو باشگاه علاوه بر بدهي فدراسيون و سازمان ليگ بدهي هاي ديگري هم دارند. اما بايد با همه طلبکارانشان تسويه حساب کنند وگرنه حق شرکت در ليگ برتر را ندارند. اميدواريم تا پيش از آغاز ليگ برتر با توجه به پيش بيني هاي که انجام شده سرپرستان دو باشگاه تعهدنامه لازم را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه کنند تا شرايط براي حضور اين دو تيم در ليگ برتر نيز مهيا شود.»

 
هرچند سرپرست كميته انضباطي فدراسيون سخنان پيشين خود درباره محروميت استقلال و پرسپوليس را تكرار مي‌كند اما منابع آگاه خبري اعلام كردند استقلال و پرسپوليس در صورت عدم پرداخت بدهي‌هاي خود نيز در رقابت‌هاي ليگ يازدهم شركت خواهند كرد،چون محروميت اين دو باشگاه اتفاقي غير ممكن است، فدراسيون فوتبال پرداخت بدهي طلب كاران اين دو باشگاه از سوي تيم مديريتي فعلي آنها را امري ضروري و لازم اجرا مي‌داند اما وقتي اين دو باشگاه منابع مالي خود را بنا به دلايلي خاص از دست داده اند موقتا اجازه حضور در رقابت‌هاي ليگ را به دست مي‌آورند تا در آينده با تزريق بودجه وزارت ورزش و دريافت سهم حق پخش تلويزيوني بازي‌هاي ليگ برتر بدهي خود را با طلبكاران خود صاف كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)