مرجع خبری پرسپولیس : وحيد شمسايي كه به تازگي به تيم فوتسال پرسپوليس تهران پيوسته است، درباره ثبت قراردادش گفت: با باشگاه قرارداد چهار برگي امضا كردم، اما براي ثبت قراردادم، چند روز ديگر به هيئت فوتبال تهران خواهم رفت.

 

بازيكن ملي‌پوش تيم فوتسال پرسپوليس درباره تمرين‌هاي آماده‌سازي پرسپوليس براي ليگ 90 خاطرنشان كرد: بازيكنان جوان و جوياي نام زيادي داريم كه براي تيم مثمرثمر خواهند بود.

از هفته قبل تمرين‌هايمان را در سالن يادگار امام آغاز كرديم و با توجه به اين كه تيم دير بسته شده است از چهارشنبه كامل شديم و بستري فراهم شد تا تمرين‌هاي منظم‌تري انجام دهيم.

 

وي از بازي تداركاتي در ماه رمضان خبر داد و افزود: اميدوارم با انجام بازي‌هاي تداركاتي خودمان را به شرايط خوبي برسانيم. اميدوارم كه با حضور حسين شمس، حيدريان و حمايت مردم يك تيم خوب داشته باشيم و از حيثيت و نام پرسپوليس در ليگ فوتسال ايران دفاع كنيم.

 

بازيكن تيم فوتسال پرسپوليس با بيان اينكه نمي‌توانم بگويم قهرمان مي‌شويم، اذعان كرد: قهرماني با وجود تيم‌هاي قدرتمندي مثل فولاد ماهان، گيتي پسند و فيروز صفه و چند تيم ديگر، سخت به نظر مي‌رسد. چنين باشگاه‌هايي از لحاظ بازيكنان و كادر فني و امكانات از ما بهتر هستند، اما ما هم براي اين تيم‌ها رقيب سرسختي هستيم. اميدوارم آنچه كه واقعيت فوتسال است رقم بخورد و ما همه تلاش‌مان را براي خوب بودن انجام خواهيم داد.

 

وي در ادامه درباره آينده تيم ملي فوتسال با علي صانعي، سرمربي جديد، تصريح كرد: زماني با صانعي در تيم ملي هم‌دوره بودم و جوان خوب و تحصيل‌كرده‌اي است كه تمام دوره‌هاي مربي‌گري را گذرانده و چند سال هم دستيار شمس در تيم ملي بوده است. اميدوارم بتواند با تيم ملي در جام جهاني نتايج خوبي را كسب كند.

 

شمسايي همچنين درباره صحبت‌هاي بابك معصومي مبني بر اينكه اگر رابطه شمسايي و حيدريان را خراب نكنند پرسپوليس موفق خواهد بود، گفت: بابك هر حرفي را با سنديت مي‌زند و حتما دليلي براي اين حرفش دارد؛ اما اينكه معصومي گفته پول، رابطه من با رضا حيدريان را به هم خواهد زد، قبول ندارم چون در پرسپوليس پولي نيست. خودم به شخصه به خاطر حبيب كاشاني، حسين شمس و رضا حيدريان به پرسپوليس آمدم و نسبت به قرارداد سال گذشته خودم، 100 ميليون كمتر گرفته‌ام، چون رفاقت در تيم بيشتر حكمفرماست.

 

وي افزود: باشگاه هزينه‌اي را كه براي قهرماني بايد مي‌كرد، نكرده است اما همين كه نسبت به سال گذشته سه، چهار برابر بيشتر هزينه كرده است جاي اميدواري دارد تا شايد سال‌هاي بعد اين سرمايه‌گذاري افزايش پيدا كند. پرسپوليس اسمش سر زبان‌هاست و تيم پايتخت محسوب مي‌شود، به همين دليل ظرفيت كسب موفقيت‌هاي بيشتري را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)