مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید دنبال پول نیست اما برای کار کردن در سایر تیم ها نیاز به تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس دارد.

 

بعد از ظهر چهارشنبه دو تیم فوتبال سایپا و تراکتورسازی در زمین شماره یک مجموعه ورزشی سایپا در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان قلعه نویی به اتمام رسید.

از نکات و حاشیه های جالب، حضور کریم باقری روی سکوهای ورزشگاه بود که این بازی را از نزدیک تماشا کرد. این اتفاق در شرایطی افتاد که چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است کریم باقری مدیر فنی تراکتورسازی شود.

 

شما بازی تراکتورسازی و سایپا را از نزدیک تماشا کردید. این به معنای آن است که پست مدیر فنی تراکتورسازی را پذیرفته اید؟

من پیش از این چند بار با آقای جعفری در این خصوص دیدار و جلسه داشته ام. قرار بود پس از این بازی هم جلسه ای با هم داشته باشیم و در این باره بیشتر صحبت کنیم اما ایشان به دلیل مشغله کاری در تبریز مانده بودند و نتوانسته بودند به تهران سفر کنند.

 

با این اوصاف شما با تراکتورسازی همکاری خواهید کرد یا نه؟

ما صحبت های مان را کرده ایم و پیشنهاد مدیرعامل تراکتورسازی جدی است اما من هنوز به ایشان جواب نداده ام. باید بررسی بیشتری روی این پیشنهاد انجام دهم و ببینم اصلا چنین موضوعی به صلاح من و باشگاه است یا نه.

 

شایعه شده که یکی از تردیدهای شما حضور امیرقلعه نویی است. به هر حال ایشان استقلالی هستند و شما یک پرسپولیسی! اگر پیشنهاد را بپذیرید به مشکل نمی خورید؟

اولا که من گفتم هنوز این پیشنهاد همکاری را نپذیرفته ام. در ضمن من و امیر قلعه نویی رابطه خوبی با هم  داریم. ثانیا خود قلعه نویی تمایل دارد که من کنار تراکتورسازی باشم.

 

چند وقتی از پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی می گذرد چرا جواب شما این همه طول کشیده است؟

من باید تمام موارد را در نظر بگیرم و نباید بی گدار به آب بزنم. تصمیم سختی باید بگیرم و باید مشورت کنم.

 

هم شما علاقه زیادی به تراکتورسازی دارید و هم هواداران این تیم خواهان حضور شما هستند. بنابراین چرا گرفتن این تصمیم اینقدر سخت است؟

من تجربه کار به عنوان مدیرفنی در تیمی را ندارم. تا حالا من فقط به عنوان بازیکن در فوتبال حضور داشته ام و پست مدیر فنی تفاوت زیادی با تجربه من دارد. باید در این رابطه تجربه کسب کنم. در ضمن تاکید می کنم می خواهم تصمیمی بگیرم که به نفع و صلاح خودم و باشگاه باشد.

 

شما بازی تراکتورسازی و سایپا را از نزدیک  تماشا کردید. به نظر شما تراکتورسازی پتانسیل مدعی قهرمانی بودن را دارد؟

به نظر من بهترین پتانسیل این تیم هواداران و طرفدارانش هستند. تراکتورسازی باید از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده کند. به نظر من تراکتورسازی نفرات خوبی جذب کرده و با کادر فنی که دارد باید امسال مقام بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کند. هواداران به دنبال جایگاهی هستند که از عملکرد تیم راضی باشند. من فکر می کنم همه مسوولان، کادر فنی و بازیکنان با کمک هم می توانند امسال توقعات هواداران را برآورده کنند.

 

شما هنوز طلبتان را هم از باشگاه پرسپولیس نگرفته اید؟

طلبم چیز خاصی نیست. من دنبال پول نیستم اما اگر قرار باشد جایی کار کنم باید تسویه حساب داشته باشم. من تا از باشگاه پرسپولیس تسویه حساب نگیرم که نمی توانم با باشگاهی همکاری کنم. بنابراین بحث طلبکاری یا بدهکاری ام به باشگاه پرسپولیس مطرح نیست.

 

حدود یک ماه پیش امیرعابدینی هم از شما دعوت کرد با تیم داماش همکاری کنید.

من با آقای عابدینی ارتباط خوب و دوستانه ای دارم. ایشان در ابتدا از من خواست به عنوان بازیکن در خدمت داماش باشم اما من نپذیرفتم چون تصمیمم را گرفته ام. بعد از آن خواست مشاور ایشان باشم و الان هم در همین حد با آقای عابدینی همکاری می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)