مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس كه براي تشكيل اردو عازم تركيه شده بود چهارشنبه به تهران بازگشت و روز گذشته با تصميم استيلي به استراحت پرداخت.

قرمزپوشان از ساعت 10 صبح امروز تمرينات خود را در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال كردند. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به مدت 35 دقيقه زير نظر كماسي به كارهاي هوازي و سرعتي در نيمه زمين پرداختند و سپس دقايقي حركات كششي را در دستور كار خود قرار دادند.

در مرحله بعدي نيز زير نظر سومديك به كارهاي با توپ در آيتم‌هاي مختلف پرداختند.

* سومديك مربي آلماني پرسپوليس از ساعت 9:30 در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا كرد و به ارزيابي زمين چمن اين ورزشگاه و شرايط جوي پرداخت. سپس با چيدن مانع‌ها بر روي زمين شرايط را براي تمرين پرسپوليسي‌ها آماده كرد.

* پرسپوليسي‌ها از ساعت 10 پس از گوش دادن به صحبت‌هاي استيلي تمرينات خود را شروع كردند.

* پرويز كماسي كه در اردوي تركيه قرمزپوشان را همراهي نكرده بود، حضور داشت.

* جواد كاظميان در تمرين امروز حضور پيدا كرد.

* 17 بازيكن در غياب ملي‌پوشان در تمرين حضور داشتند.

* خنده‌هاي سومديك در گفت‌وگو با با بازيكنان و صحبت‌هاي او با هاشميان از نكات جالب بود. هاشميان دقايقي در نقش مترجم سومديك به او كمك مي‌كرد.

* حميد علي‌عسگری پس از 40 دقيقه به تمرينات اختصاصي زير نظر پزشك تيم پرداخت.

* عزيزيان تمرينات ويژه‌اي را براي معمارزاده در نظر گرفته بود.

* تمرينات متفاوت سومديك كاملا در تمرين امروز مشهود بود. اين مربي آلماني اسم بازيكنان را ياد گرفته و آنها را با صداي بلند در تمرين امروز صدا مي‌كرد.

* يك فروشنده نيز كه كفش‌هاي ورزشي مي‌فروخت در تمرين امروز حضور داشت و با بازيكنان دقايقي براي عرضه البسه ورزشي خود به گفت‌وگو پرداخت.

* حميد استيلي بيشتر نظاره‌گر تمرين بود.

* وحيد هاشميان با دست گچ گرفته در تمرين امروز حضور پيد كرد اما پا به پاي ساير بازيكنان به تمرين پرداخت.

* در مرحله دوم تمرين سومديك بازيكنان را به دو قسمت 7 نفره تقسيم كرد و براي آنها مسابقه‌اي در قالب پاس‌كاري گذاشت و مقرر شد تيم بازنده جريمه شود. پس از 10 دقيقه كه تمرينات بسيار بانشاط و با فريادهاي بلند بازيكنان توأم شده بود با دستور كادر فني به دليل اينكه برخي از بازيكنان تمرين را اشتباه انجام دادند جريمه شدند. نكته جالب اين بود كه خود سومديك همراه با ساير بازيكنان در تمام تمرين نقش مهمي دارد. سپس بازيكنان پرسپوليس به حفظ توپ و پرسينگ و فوتبال در قالب زمين كوچك پرداختند.

* مجتبي شيري و رضا حمزه‌وند بازيكن فصل قبل شموشك نوشهر كه به پرسپوليسي‌ها اضافه شده پس از 55 دقيقه تمرينات اختصاصي انجام دادند.

* در تمرين امروز خبري از محمد مايلي‌كهن مدير فني پرسپوليس نبود. او در اردوي تركيه نيز حضور نداشت.

* هواداران پرسپوليس شعارهايي عليه استقلالي‌ها از جمله رحمتي سر دادند و شيث رضايي را به شدت مورد تشويق قرار دادند. آنها همچنين معتقد بودند كه در دربي پيش رو پرسوليس بايد به هر نحوي استقلال را شكست دهد.

* كادر فني پرسپوليس در فوتبال دروازه هندبالي تاكيد زيادي بر دادن پاس‌هاي يك يا دو ضرب در محوطه‌ كوچك زمين بازي داشت. همچنين سومديك تاكيد مي‌كرد به بازيكنان تا به كارهاي بدون توپ در زمين بيشتر اهميت بدهند.

* به دليل كمبود دروازه‌بان سعيد عزيزيان نيز همراه با ساير بازيكنان در فوتبال دست گرمي به ميدان رفت.

* تمرينات پرسپوليس فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پيگيري مي‌شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)