مرجع خبری پرسپولیس : بعد از پایان تمرین دیروز پرسپولیس فرصتی دست داد تا با غلامرضا رضایی گفت و گوی کوتاهی انجام دهیم که از نظر شما می گذرد:

 

* کیفیت اردوی ترکیه رضایت بخش بود؟

_ راستش را بخواهید از نظر کیفیت، امکانات اردو، محل تمرین و تغذیه خوب نبود اما صبح و عصر تمرینات بسیار منظم و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و در آمادگی تیم بسیار موثر بود.

 

* اما حمید استیلی اعتقاد دارد همه شرایط در اردوی ترکیه خوب بود؟

_ من به نظر سرمربی احترام می گذارم اما حرف های من نظر همه بچه های تیم بود. پرسپولیس نام بزرگی دارد و امکاناتی که در اختیار این تیم قرار می گیرد باید خیلی بهتر از این ها باشد. هر چند کادرفنی و بازیکنان فارغ از این مسائل صبح و عصر تمرینات خوبی را برگزار کردند اما بهتر بود هتل و امکانات اردو بهتر از این ها می بود. همین تمرینات باعث شده قبل از بازی با ملوان به آمادگی 80% برسیم اما برای دیدن پرسپولیس واقعی هواداران باید سه، چهار هفته صبر کنند.

 

* بعد از جام ملت های آسیا از تیم ملی دور مانده ای، برای بازگشت مجدد به تیم ملی برنامه داری؟

_ من و محمد نوری برای رسیدن به تیم ملی تمرین می کنیم. البته دور ماندن من از تیم ملی دلایل فنی نداشت و به خاطر مصدومیت سنگین و درد وحشتناکی بود که از ناحیه عضلات زیر شکم احساس می کردم. چیزی که من را ناراحت می کند این است که می گویند غلامرضا رضایی برای شانه خالی کردن از زیر بار تمرینات این مصدومیت را بهانه کرد بود اما کدام بازیکن عاقلی را می شناسید که پیراهن تیم ملی و جایگاه ثابت در پرسپولیس را به همین سادگی از دست بدهد؟ البته متاسفانه حمید (علی عسگری) هم تازگی از ناحیه عضلات زیر شکم دچار مشکل شده و این نشان می دهد غلامرضا رضایی دنبال بهانه نبود.

 

* استیلی اعلام کرده اولادی مهاجم اول من است، در این مورد نظری داری؟

_ من در اردوی ترکیه مهاجم اصلی پرسپولیس بودم و خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی داشتم، تمام تلاشم را می کنم در ترکیب اصلی باشم اما اگر نیمکت نشین شوم، مطمئن باشید یک ذخیره باانگیزه و آماده خواهم بود.

 

* حرف آخر؟

_ از رسانه ها خواهش می کنم بلایی که به خاطر مصدومیت شکم بر سر من آوردند بر سر علی عسگری نیاورند و کمک کنند او بعد از چند هفته به شرایط آرمانی برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)