مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتسال پرسپوليس گفت: اميدوارم حسين شمس، علي صانعي و عباس ترابيان كنار هم مجموعه‌اي قوي را تشكيل بدهند و تا سال آينده تيم ملي خوبي را بسازيم.

 

وحيد شمسايي درباره وضعيت پرسپوليس براي حضور در ليگ جديد فوتسال اظهار كرد: به دليل اينكه تيم پرسپوليس نسبت به ديگر تيم‌ها دير بسته شد تقريبا 10 روز است كه تمريناتمان را آغاز كرده‌ايم.

 

وي افزود: با تجربه افرادي مثل حيدريان كه به عنوان سرمربي و بازيكن در تيم حضور دارد، همچنين حضور حسين شمس به عنوان مدير فني و بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي مانند تقي زاده و جعفري كه در اين تيم حضور دارند، به رده‌هاي بالاي جدول فكر مي‌كنيم اين در حالي است كه مي‌دانيم حريفان سرسختي هم پيش رو داريم.

 

شمسايي در ادامه عنوان كرد: همچنين از اين نكته هم نبايد گذشت كه حبيب كاشاني به عنوان مدير عامل باشگاه نسبت به فصل گذشته چند برابر هزينه كرده است و از تيم انتظار دارد. پرسپوليس امسال توانست در فوتبال چمني و هم در سالني بازيكنان خوبي را جذب كند. در فوتسال هم توانستيم چند بازيكن ملي پوش را جذب كنيم.

 

بازيكن تيم پرسپوليس با اشاره به افراد حاضر در مجموعه اين تيم اظهار كرد: مجموعه‌اي هستيم كه رفاقت در ميان ما وجود دارد و گرنه مبلغ قرار دادمان نسبت به فصل گذشته كمتر است. به خاطر رفاقتي كه بين شمس ، كاشاني و حيدريان وجود دارد به اين تيم آمديم و براي مقام بالاي جدول تلاش مي‌كنيم. من و حيدريان رفيق هستيم و اگر به پرسپوليس رفتيم به خاطر رفاقتمان بود.

 

شمسايي درباره شانس قهرماني پرسپوليس گفت: همه به اميد زنده هستيم و تلاشمان را مي‌كنيم كه اين فصل از اعتبار و اسم باشگاه پرسپوليس دفاع كنيم.

 

بازيكن تيم فوتسال پرسپوليس درباره چند بازيكن كه اغلب به همراه وي در تيم‌هاي باشگاهي حضور پيدا مي‌كردند و اين كه آيا چنين اتفاقي در پرسپوليس هم رخ مي‌دهد يا خير، اظهار كرد: با اين بازيكناني كه به تيم‌هاي مختلف مي‌رفتيم هميشه قهرمان مي‌شديم به غير از سال گذشته كه به خاطر مسائلي كه پيش آمده بود، خودم هم 10 بازي را انجام ندادم. اما امسال به شخصه با شمس و كاشاني صحبت كردم و دوست داشتم در شهر خودم بازي كنم. افرادي كه هميشه با هم بوديم، امسال در پرسپوليس نيستند، اما در عوض بازيكنان خوب ديگري در اين تيم هستند.

 

وي درباره برنامه‌هاي آماده سازي اين تيم براي حضور در ليگ بيان كرد: در اين مورد تابع نظر باشگاه هستيم و فكر مي‌كنم قبل از شروع ليگ در جام «رمضان تهران» و يكي، دو بازي با تيم‌هاي شهرستاني كه دعوت كرده‌اند، بازي كنيم. بازي‌هاي تداركاتي باعث مي‌شود سرمربي و مدير فني تيم نقاط قوت و ضعف تيم را پيدا كنند.

 

شمسايي در مورد كادر فني پرسپوليس گفت: پرسپوليس بهترين كادر فني را دارد. حسين شمس با پيشينه‌اي بسيار قوي و شهرتي جهاني در اين تيم حضور دارد و حيدريان هم بازيكني است كه مي‌شود گفت نفر دوم ندارد. با اين كادر فني همه كار مي‌توانيم انجام دهيم.

 

شمسايي درباره ليگ امسال عنوان كرد: اميدوارم ليگ امسال مانند سال‌هاي قبل بازيكنان مناسبي را به تيم ملي معرفي كند، چرا كه تيم ملي نشات گرفته از ليگ است. همچنين اميدوارم هواداران از پرسپوليس حمايت كنند، تا بتوانيم نتيجه‌ بگيريم.

 

بازيكن تيم ملي درباره عملكرد صانعي به عنوان سرمربي تيم ملي بيان كرد: يك هفته به اعزام ما به تورنمنت چين باقي مانده بود كه آن مشكل براي شمس پيش آمد و باعث شد شوكي به ما وارد شود. همچنين در حالي به اين تورنمنت رفتيم كه در شرايط مسابقه نبوديم.

 

وي افزود: تا جام جهاني يك سال باقي‌مانده است و بايد سفت و سخت تمرين كنيم و بازي‌هاي تداركاتي سنگين انجام دهيم تا بتوانيم نقاط ضعف و قوتمان را بشناسيم. از شهريور تورنمنت‌هاي مختلفي آغاز مي‌شود و اميدوارم حسين شمس، علي صانعي و عباس ترابيان كنار هم مجموعه‌اي قوي را تشكيل بدهند و تا سال آينده تيم ملي خوبي را بسازيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)