مرجع خبری پرسپولیس :  آهنگساز سرود پرسپوليس گفت: اين كار بسيار بزرگ، بي‌نظير و تكرارنشدني است.

 

داريوش خواجه‌نوري در نشست خبري باشگاه پرسپوليس در خصوص ساخت سرود اين باشگاه گفت: ابتدا بايد از حبيب كاشاني كه بابت ساخت اين سرود به من كمك‌هاي زيادي كرد و زحمت‌هاي بي‌شائبه‌اي كشيد، تشكر كنم.

 

من ايشان را بسيار اذيت كردم اما او كمك‌هاي بزرگي به من كرد. همچنين جا دارد از عوامل باشگاه پرسپوليس و از شما رسانه‌ها كه براي پوشش دقيق اين سرود با من همكاري كرديد تا بيشتر دلگرم شوم، تشكر مي‌كنم.

 

وي ادامه داد: اين اولين سرود در ايران است كه براي اين تيم طراحي و پخش مي‌شود و بعد از كار ما ساير تيم‌ها هم به فكر ساختن اين سرودها افتادند. كاري بود كه ما كرديم و سپس ساير تيم‌ها دنبال اين كار رفتند.

خواجه‌نوري خاطرنشان كرد: در دنيا سرودي نيست كه اسطوره‌هاي تيم از زمان پيدايش يك تيم تاكنون در آن حضور داشته باشند. رئال مادريد و برخي تيم‌هاي بزرگ سرود دارند اما اين طور نيست. ما در اين سرود كارهاي فرهنگي و هنري را سرلوحه كار خود قرار داديم و به نظر من ساختن اين سرود بي‌نظير و تكرارنشدني بود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين سرود در 14 قطعه ساخته شده و به زودي از طريق باشگاه به علاقمندان عرضه خواهد شد. جا دارد از مسئولان استاديوم آزادي كه زحمات زيادي كشيدند هم تشكر كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)