اخبار لیگ برتر و حذفی

چادرملو میزبان پرسپولیس در پلی آف آسیایی شد

نشست هماهنگی دیدار پلی آف آسیایی لیگ قهرمانان سطح دو آسیا امروز عصر برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این نشست در هتل المپیک تهران و با حضور محمد تقی حق شناس مسئول برگزاری مسابقه، مجید محمدی نایب رئیس هیات فوتبال استان تهران، محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس، فراز فاطمی مدیر تیم چادرملو اردکان و نمایندگان نهادهای مختلف برگزار شد.

در این نشست با قید قرعه تیم چادرملو به عنوان میزبان تشریفاتی مسابقه تعیین شد .

در این مسابقه توقف خنک سازی (کولینگ برک) اجرایی خواهد شد.

همچنین محرومیتهای ناشی از کارت های زرد در جریان لیگ در این دیدار اعمال نخواهد شد.

دیدار دو تیم ساعت ۱۸:۴۵ روز جمعه ۵ تیر در ورزشگاه پاس تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هومان

تماشاگر باید می بود لعنت بهتون