مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم پس از 4-3 هفته به هماهنگی کامل می رسد گفت: این یک موضوع طبیعی است که بازیکنان در خدمت تیم ملی باشند زیرا اولویت اصلی تیم ملی است.

 

علی کریمی در نشست خبری عصر امروز تیم فوتبال پرسپولس با ابراز این موضوع که خوشحالم در جمع خبرنگاران حضور دارم ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنانی که امسال جذب شدند قسمتی از نیازهای تیم را برآورده کردند. ضمن اینکه اسکلت تیم هم حفظ شده است.

نفراتی که باعث قهرمانی پرسپولیس در سالهای گذشته شده اند.

 

 

كريمي در پاسخ به اين سؤال كه پست شما در پرسپوليس چيست، اظهار داشت: شخصا دوست دارم براي پرسپوليس مفيد باشم. كي‌روش من را در پست هافبك دفاعي قرار داد. من سعي خواهم كرد بهترين بازدهي را با نظر كادر فني براي پرسپوليس داشته باشم. نظر اصلي را در اين باره استيلي مي‌دهد كه من با كمال ميل آن را قبول مي‌كنم.

وي در پايان در پاسخ به سؤالي كه چه اتفاق افتاده كه در زمان كي‌روش شما با انگيزه و بهتر از گذشته هستيد،‌ گفت: اتفاق خاصي نيفتاده من سعي مي‌كنم بهترين بازي‌هايم را به نمايش بگذارم. خيلي وقت‌ها شده شايد اين اتفاق نيفتد اما به دنبال اين هستم تا دل مردم را شاد كنم و پاسخگوي زحمات هواداران باشم.

 

وی با تبریک و خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنانی که به قهرمانی این تیم در دو فصل گذشته کمک کردند اظهار داشت: این یک موضوع عادی است که بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند زیرا اولویت تیم ملی است. اما با شروع لیگ و پشت سر گذاشتن بازیهای ابتدایی به هماهنگی کامل خواهیم رسید.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: قطعا همه تیم ها در 5-4 بازی ابتدایی به ارنج اصلی نمی رسند. در پرسپولیس هم کادر فنی تیم بعد 4-3 هفته نفرات اصلی را شناسایی کرده و بازیکنان هم با همدیگر به هماهنگی می رسند.

 

کریمی در پاسخ به این سئوال که فتح الله زاده گفته جاسم کرار از وی بهتر است گفت: من تنها می توانم بگویم که این نظرات فتح الله زاده و جاسم کرار برایم محترم است با حرف زدن چیزی مشخص نمی شود باید هر بازیکن فوتبالش را در زمین نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)