مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌كنند، قهرمان مي‌شويم و فحش مي‌دهند.

 

حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در نشست خبري امروز باشگاه پرسپوليس در خصوص بدهي‌هاي اين باشگاه گفت: در آخرين حسابرسي كه سال گذشته انجام داديم مشخص شد، باشگاه پرسپوليس 9 ميليارد بدهي دارد. در اين چند سالي كه من حضور دارم معتقدم كه در هيچ جاي دنيا چنين اتفاقاتي نمي‌افتد.

وي افزود: درآمد ما به حساب سازمان ليگ واريز مي‌شود و بليت‌ فروشي و تبليغات نيز به همين گونه به حساب‌هاي سازمان ليگ منتقل خواهد شد اما در اين 3 سالي كه در باشگاه پرسپوليس هستم همه اين پول‌ها براي تسويه حساب با طلبكاران هزينه شده و در ليست طلبكاران باشگاه 15 نفر بيشتر حضور ندارند.

كاشاني تصريح كرد: در صحبتي كه پنجشنبه گذشته با رئيس كميته انضباطي داشتيم ايشان گفت نامه‌اي تهيه و در آن اشاره كنم كه مبالغ طلبكارها پرداخت مي‌شود. من به ايشان گفتم نمي‌توانم دروغ بگويم مثل سال‌هاي پيش اين اجازه را مي‌دهيم كه از درآمد ما در طول فصل مبالغ طلبكارها پرداخت شود و ما اگر چنين نامه‌اي را بنويسم مشكلي نخواهيم داشت. قرار است امسال با قدرت جلو برويم و بدهي‌ها را پرداخت كنيم تا از خجالت آنهايي كه از ما پول مي‌خواهند در بياييم. ناصر ابراهيمي و رهبري فرد هنوز از ما طلبكار هستند كه شرمنده آنها هستيم و امسال با درآمد حاصله كارهايمان را پيش مي‌بريم و اميدواريم تا سال‌هاي بعد و مديريت‌هاي جديد بدهي بوجود نيايد و روند صعودي ما ادامه داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه آيا تمامي بازيكنان مدنظر استيلي جذب اين تيم شده‌اند يا خير، گفت: بايد كمي به عقب برگردم. بعد از جام حذفي از 5 مربي برنامه خواستيم كه آقايان مايلي‌كهن، دايي، استيلي‌، ابراهيم‌زاده و درخشان گزينه‌هاي ما بودند. جا دارد كه از همه اين عزيزان تشكر كنم كه به ما جواب دادند اما در همان ابتدا آقاي مايلي‌كهن اعلام كرد كه مايل نيست در چنين پستي فعاليت كند و متأسفانه مي‌بينم بعضي‌ها مي‌پرسند كه چرا ايشان را مدير فني كرديد. بايد بگويم ايشان خودشان تمايلي براي فعاليت به عنوان سرمربي نداشتند و حتي همه مي‌دانند كه مايلي‌كهن استادي مانند مربياني چون استيلي است. ابراهيم‌زاده بعد از 2 روز تاخير از ما عذرخواهي و اعلام كرد كه تمايل دارد در تيمش باقي بماند.

كاشاني تاكيد كرد: از 6 بازيكني كه مي‌توانستيم در ليگ برتر به خدمت بگيريم 3 برنامه را مدنظر داشتيم. اول اينكه اسكلت تيم را حذف كنيم. دوم اينكه بازيكنان مازاد هر تيم را بنا به ميل خود استخدام كنيم و سوم اينكه بازيكنان مدنظر كميته فني با حضور آقاي مايلي‌كهن انتخاب شوند. به طور مثال سيد جلال حسيني مدنظر ما بود ولي همه ديدند كه او با سپاهان تمديد كرد. در نقل و انتقالات تيمي مي‌تواند مدعي باشد كه برنده است به اين شرط كه بازيكنانش را از دست ندهد. در بحث دروازه‌باني آقاي استيلي ترجيح داد كه از حقيقي استفاده كند كه جا دارد به ايشان تبريك بگويم كه به محصول باشگاه پرسپوليس اطمينان كرد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در خط هافبك علي كريمي را به خدمت گرفتيم كه چون اينجا حضور دارد و قصد تعريف از او را ندارم. در خط حمله نيز مهرداد اولايي به جمع ما اضافه شد و درست در آخرين ساعات نقل و انتقالات بود كه آقاي استيلي با ما تماس گرفت و گفت به جواد كاظميان نياز داريم. بايد توضيحي بدهم كه قرار نبود رحمان احمدي از جمع ما جدا شود و متأسفانه اتفاقاتي افتاد كه ايشان از پرسپوليس رفت. با اين وجود تاكيد مي‌كنم كه ما ليست اول، دوم و سوم نداريم و با مشورت كادر فني و كميته فني موظف بوديم كه بازيكنان موردنظر را به خدمت بگيريم.

كاشاني در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال از خصوصي شدن اين دو باشگاه مطرح در اين زمان گلايه كرده و آيا شما با نظر او موافق هستيد يا خير، گفت: دولت در رديف 250 اساسنامه استقلال، پرسپوليس و راه‌آهن را در رديف تيم‌هايي كه بايد خصوصي شوند، قرار داد. اعتقاد دارم دولت موظف است اين تيم‌ها را واگذار كند.

وي ادامه داد: 15 روز پيش نزد رئيس جمهور رفتيم و نگراني‌هاي خود را مطرح كرديم. ايشان گفت نظر ما به اين محوريت نيست كه رقمي بگذاريم و به عنوان برند به يك شخص خاص بفروشيم اين تيم مال مردم است و استقلال هم متعلق به مردم است و بايد از طريق فرابورس اين دو تيم كاملا در اختيار مردم قرار بگيرد اما روش‌هاي مختلفي دارد به طور مثال اگر شركت و ياسازماني از دولت طلبكار است اين دو تيم را به عنوان مطالبات به آنها واگذار كنيم. دوم تيم را به شكلي واگذار كنيم كه دولت تا 5 درصد اختيار تغيير اعضاي هيئت مديره را داشته باشد و سپس طبق فرمايش رئيس جمهور اهليت آدم‌ها مشخص شود. در آن جلسه آقاي فتح‌الله‌زاده نيز اعلام كردند كه حتي برخي‌ها حاضرند از كشورهاي حوزه خليج فارس اين دو باشگاه را خريداري كنند كه اين مسئله مي‌تواند خطرساز باشد. معتقديم جنس اين كالا با جنس سهام شركت‌هاي صنعتي فرق مي‌كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم دوستان عجله به خرج ندهند و واگذاري دو تيم فعلا عملياتي نيست و براي واگذاري اين دو باشگاه به مردم به دنبال راه‌حل مناسبي باشند. اميد دارم مشكلات برطرف شود و كار را به همين شكل ادامه دهيم تا در آينده از راه‌هاي بهتر اين دو باشگاه را واگذار كنيم.

حبيب كاشاني در ادامه نشست خبري پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه نحوه انتخاب سرمربي پرسپوليس به چه صورت بود اظهار داشت: قبل از اينكه پاسخ اين سؤال را بدهم يك بار ديگر قهرماني تيم در جام جذفي را به هواداران تبريك مي‌گويم، همچنين به همه آنهايي كه اين فصل در كنارمان نيستند. اين پيروزي حاصل نمي‌شد مگر با تلاش همه دوستان و اميدوارم هر كس در هر جايي هست موفق باشد.

وي افزود: پيش از اين از ما سؤال مي‌شد كه چرا از پيشكسوتان پرسپوليس استفاده نمي‌شود. به همين دليل تصميم گرفتيم كميته فني تشكيل دهيم و اين كميته براي انتخاب سرمربي 5 نفر را در نظر گرفت. همانطور كه مي‌دانيد زمان، هم كم داشتيم تا 20 خرداد درگير مسابقات جام حذفي بوديم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: طبق گفته بزرگان فوتبال يك تيم براي اينكه در بدنسازي موفق باشد به 5 تا 6 هفته زمان نياز دارد. پس بايد سرعت عمل هم به خرج مي‌داديم. در نتيجه ذوالفقارنسب، زاد‌مهر و پنجعلي را به عنوان اعضاي كميته فني انتخاب كرديم. از بين 5 مربي محمد مايلي‌كهن انصراف داد. از 3 مربي ديگر برنامه خواستيم چون منصور ابراهيم‌زاده را پيدا نكرديم. تا شنبه به مربيان فرصت داديم كه برنامه‌هاي خود را به باشگاه ارائه دهند.

كاشاني اضافه كرد: هر كدام از مربيان در كميته فني حاضر شدند و به مدت يك ساعت و ده دقيقه برنامه‌هاي خود را تشريح كردند. تمامي اين جلسات ضبط شده و فيلم آن آماده است. حتي تماس‌هاي تلفني خارج از كشور هم ضبط شده است.

وي با اشاره به اينكه علي دايي چون خارج از كشور حضور داشت نماينده تام‌الاختيار او در جلسه فني شركت كرد گفت: در جلسه چون اعضاي كميته فني مي‌خواستند در مورد مسائل فني صحبت كنند و اين يك علمي است كه اكتسابي و آموزشي است اعضاي كميته فني از نماينده علي دايي عذرخواهي كردند و به او گفتند بايد در مورد مسائل فني با خود علي دايي صحبت كنند. بنابراين تماس تلفني با او برقرار شد.

كاشاني تصريح كرد: بند مشترك تمامي مربيان در خصوص پول درخواستي آنها بود. استيلي و درخشان در اين مورد نظر خود را گفته بودند اما علي دايي در پاسخ به اين سؤال گفته بود اول پول پارسال‌مان را بدهيد سپس در مورد پول سال جديد صحبت مي‌كنم. قبل از اينكه كميته فني بخواهد در خصوص مربيان نظر نهايي خود را اعلام كند علي دايي نامه‌اي زد كه پولش را نمي‌خواهد. اين يك كار جديد و ارزنده در فوتبال ما بود. به هر حال كميته فني وارد جلسه شد. فيلم‌هاي آن موجود است و هر كسي از جمله صدا و سيما بخواهد آن را ارائه مي‌دهيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: وقتي كميته فني علي دايي را به عنوان سرمربي انتخاب كرد مقرر شد دايي ظرف 12 ساعت نظر خود را اعلام كند. عده‌اي مي‌گويند چرا 12 ساعت فرصت داده شد در جواب بايد بگويم اين طبيعي است. در فصل نقل و انتقالات بوديم و تمرينات را بايد شروع مي‌كرديم و تكليف بازيكنان را بايد روشن مي‌كرديم، استيلي اينجاست و مي‌تواند شهادت ‌دهد. وقتي علي دايي اعلام كرد نمي‌خواهد با پرسپوليس همكاري كند كميته فني 8 صبح به استيلي اعلام كرد 12 ساعت فرصت دارد تا نظرش را اعلام كند. اگر استيلي هم در اين 12 ساعت نظرش را نمي‌گفت سراغ مربي ديگر مي‌رفتيم.

كاشاني اظهار داشت: دايي در نامه خود نوشته بود با باشگاهي كار مي‌كنم كه مديرعامل آن توسط هيئت مديره قانوني انتخاب شده باشد. يعني 18 ماه قبل كه علي دايي توسط من، حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه به عنوان سرمربي انتخاب شده بود اكنون نظرش عوض شده و اعلام كرده بود كه بايد هيئت مديره مديرعامل را مشخص كند. اين در حالي است كه وقتي فصل تمام شد استعفايش را به من يعني سرپرست باشگاه داد. همه مي‌دانيد كه پرسپوليس متعلق به دولت است.

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: خودتان شرايط را مي‌دانيد. تازه وزير وزارت ورزش به مجلس معرفي شده است و انشاء‌الله كه آقاي عباسي رأي مي‌آورد. اگر وزير ورزش انتخاب شود بايد اساسنامه تغيير كند. چون صد درصد سهام باشگاه پرسپوليس دولتي است و براي رفع اين ايراد بايد شركت تجهيز و پيشكسوتان پرسپوليس را هم وارد سهامداران باشگاه كرد. سپس مجمع باشگاه اعضاي هيئت مديره را مشخص مي‌كنند و هيئت مديره هم مديرعامل را انتخاب مي‌كند. در نتيجه اين زمان به نفع باشگاه نبود كه وقتي علي دايي چنين نامه‌اي مي‌دهد اين طور برداشت شد كه مايل به همكاري نيست. به هر حال من براي علي دايي آرزوي توفيق دارم و اميدوارم در راه‌آهن موفق باشد.

كاشاني در ادامه اين نشست خبري در خصوص وضعيت مالي پرسپوليس و اينكه وزارت ورزش قصد ندارد به اين باشگاه پول بدهد گفت: سال گذشته براي اولين بار تفاهم‌نامه‌اي را با سازمان تربيت‌بدني امضا كرديم مبني بر اينكه 50 درصد درآمد پرسپوليس توسط سازمان داده شود. از مبلغ 6 ميليارد توماني كه قرار بود سازمان تربيت بدني در اختيار باشگاه قرار دهد 4.5 ميليارد تومان به ما كمك شد. در واقع از دي سال گذشته تا اول مرداد امسال يك ريال هم به باشگاه پرسپوليس پرداخت نشده است. از زمان درگيري بين ديوان محاسبات و دولت امكان برداشت پول از حساب سازمان تربيت‌بدني وجود نداشت. در واقع ما سال گذشته را با 4.5 ميليارد تومان پشت‌سر گذاشتيم.

كاشاني تصريح كرد: اين در حالي بود كه طبق دستور رئيس‌جمهور بايد به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال 2.5 تومان كمك مي‌شد اما اين پول هم از ما دريغ شد. امسال هنوز تفاهم‌نامه‌اي امضاء نكرديم ولي مي‌دانيد كه تيم‌هاي ديگر 12 و حتي 18 ميليارد تومان هزينه كرده‌اند حتي اداره تيم ليگ يكي هزينه‌اش از پرسپوليس بيشتر است و در اين مدت از طريق جذب اسپانسر و هوادار توانسته‌ايم درآمد‌زايي كنيم.

كاشاني با بيان اينكه يك مشكل پيش رو دارند گفت: ما هنوز 20 درصد قرارداد فصل گذشته را به بازيكنان نداده‌ايم. در تلاش هستيم كه ظرف دو و سه روز آينده طبق قولي كه به بازيكنان داده‌ايم اين پول پرداخت شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه فصل گذشته با وجود نتايج ضعيفي كه پرسپوليس در ليگ برتر كسب كرد از علي دايي حمايت كرد و آيا اين حمايت از استيلي هم وجود خواهد داشت يا خير گفت: سياست من ثابت است.اول اينكه من به تيم ايراني اعتقاد دارم چون معتقدم تيم ايراني موفق است. من نه تنها از دايي بلكه اين حمايت را از افشين قطبي داشتم. زماني كه پرسپوليس در زمان قطبي چهار بر يك از استقلال اهواز باخت از حمايت‌هايم دست نكشيدم. سياست من حمايت از مربي است. امسال هم اين تفكر وجود دارد. امسال گزارش‌هاي كميته فني را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. مايلي‌كهن كه حضورش در عرصه ورزش براي هر تيمي نعمت است به ما كمك خواهد كرد. اين صحبت‌هايي كه مي‌كنم همه مي‌دانند كه من نه اهل نان قرض دادن و نه اهل چاپلوسي هستم. سعي مي‌كنيم در كنار تلاش‌هاي كه استيلي مي‌كند نواقص را برطرف كنيم و تيم خوبي داشته باشيم.

كاشاني ادامه داد: هر كس شرح وظايفي دارد. شايد يك باشگاهي سالي 10 ميليارد هزينه كند اما گاهي در باشگاه پرسپوليس سر چاي كيسه‌اي هم اختلاف داريم. تعارف نداريم نه من براي استيلي به جهنم مي‌روم و نه او براي من. هر كس در حيطه وظايف خودش كار مي‌كند. اعضاي خوبي در كميته فني داريم كه استيلي مي‌تواند از آنها بهره ببرد.

حبيب كاشاني در ادامه نشست خبري باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه علي دايي مدعي شده بود كه در آخرين جلسه‌اي كه با شما داشته تهمتي به او زده‌ايد و به همين خاطر نمي‌خواهد شما را ببينند، گفت: از شما تشكر مي‌كنم كه چنين سؤالاتي مي‌پرسيد و سعي مي‌كنيد بدون جانب‌داري از كسي سؤالات خود را مطرح كنيد. علي دايي زنده است و آرزو مي‌كنم هميشه زنده باشد. مي‌توانيد از خود ايشان سؤال كنيد كه چه چيزي گفته‌ام و جوابش را هم به ديگران بدهيد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه انتقاداتي كه از شما مي‌شود چقدر اهميت دارد، گفت: انتقاد پيشكسوتان منطقي است و من هم سعي مي‌كنم خود را اصلاح كنم. آن انتقادي كه دوستانه است روي چشم اما آنچه بوي كينه و حسادت بدهد را نمي‌پذيرم. خيلي از آقايان شنيدن انتقاد را تحمل نمي‌كنند. شايد آقاي مايلي‌كهن انتقاداتي مي‌كند كه شنيدنش براي خيلي‌ها سخت است. قبل از حضور ايشان در كميته فني، خيلي‌ها مي‌گفتند با مايلي‌كهن كار نكن چون او بُرنده است اما من از حضور در كنار ايشان لذت مي‌برم.

وي افزود: مايلي‌كهن ساعت 11 شب زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد اين ايراد شما است اما بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌كنند. قهرمان مي‌شويم، فحش مي‌دهند، بازيكن خوب مي‌گيريم فحش مي‌دهند. تمرين مي‌كنيم فحش مي‌دهند اما من ديگر برايم فرقي نمي‌كند. فقط به خدا پناه مي‌برم. امام صادق (ع) فرمود: بهترين برادر من كسي است كه عيب من را هديه بدهد. بعضي‌ وقت‌ها خبرنگاران كم‌ سن‌وسال با من تماس مي‌گيرند و به آنها مي‌گويم اگر ايرادي دارم به من بگوييد. شما كه اين سؤال را مي‌پرسيد مي‌دانم دلت براي پرسپوليس مي‌سوزد اما در اين كره خاكي آيا تا به حال ديده‌ايد پيشكسوتان آ.ث.ميلان در اينتر جمع شوند؟ كجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد؟ من قبول دارم كه باشگاه متعلق به پيشكسوتان است و ما فقط 5 تيم در رده‌هاي سني مختلف داريم.

كاشاني تأكيد كرد: طبيعي است كه عده‌اي بيرون بمانند. مثالي از يكي از دوستانم مي‌زنم. 5 نفر از دوستانم يك تاكسي خريدند و بعد از چند روز گلايه كردند چرا كسي سوار ماشين ما نمي‌شود من هم گفتم شما 5 نفر هستيد دو نفر جلو نشسته‌ايد و 3 نفر عقب، معلوم است كسي سوار ماشين شما نمي‌شود. آقايان تيم من هم 18 نفر بيشتر جا ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از عباس انصاري‌فرد تشكر مي‌كنم كه در ساخت اين كليپ و سرود به ما كمك كرد. خلاف واقع است اگر بگويم ساخت سرود كار من است. در سال 87 با تيمي بازي داشتيم يكي از بازيكنان زنگ زد و گفت مي‌شود سال ديگر در تيم شما بازي كنم. من هم گفتم در يك صورت مي‌توانم اين مسئله را قبول كنم. آن بازيكن در دلش گفته بود حتماً كاشاني از من مي‌خواهد مقابل تيمش وا دهم اما به او گفتم اگر در مقابل تيم ما گل زدي و بهترين بازي را انجام دادي سال ديگر تو را به خدمت مي‌گيريم. هنوز كه هنوز است در مناسبات‌ مختلف به من پيامك مي‌زند و حالم را مي‌پرسد.

وي ادامه داد: فقط كافي بود يك مقدار شل كنم و بخواهم كوتاه بيايم. آقايان من معلم هستم. خاك بر سر مدير و حبيب كاشاني كه بخواهد براي قهرماني، انساني را دچار شك كند كه به تيمش خيانت كند. اين اشتباه من است. اگر اين ميكروفن امروز در اختيار من است نبايد از آن سوءاستفاده كنم و بايد بگويم كه ساخت سرود پرسپوليس كار انصاري‌فرد هم بود. با تمام وجود از همه آنهايي كه انتقاد منصفانه مي‌كنند تشكر مي‌كنم و دست آنها را مي‌بوسم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيده بود دلخوري كريم باقري از شما چيست، گفت: باقري اسطوره فوتبال ما است. چه باشم و چه نباشم به او ارادت دارم. آخرين جلسه‌اي كه با او داشتم 7 الي 8 روز پيش بود كه ايشان به باشگاه آمد و در حالي كه با وحيد هاشميان جلسه داشتم جلسه را ترك كردم به خاطر اينكه به باقري عرض ادب كنم.

كاشاني يادآور شد: بعد از جلسه هم جلسه‌اي در شهرداري داشتم كه ايشان اصرار كرد كه سريع‌تر بروم و به جلسه برسم. اعتقاد دارم نبايد با كريم باقري از طريق روزنامه و تلويزيون حرف بزنم. بنا اين نيست اگر كريم باقري مشكلي داشت و يا نتوانست جواب تلفن من را بدهد فردا در روزنامه بگويم آقاي باقري مگر اتفاقي افتاده است كه جواب من را نمي‌دهيد. اين به منزله اين نيست كه از طريق رسانه‌ها صحبت كنيم.

وي افزود: پنج‌شنبه شب با باقري جلسه‌اي داشتم و حدود نيم ساعت با هم صحبت كرديم. براي روز دوشنبه با هم قرار گذاشتيم كه صحبت كنيم. امثال كريم‌ باقري‌ها دارايي ما هستند. اين روش من نيست كه از طريق روزنامه و از تلويزيون گله كنم. درست نيست چون من زياد اهل خواندن روزنامه نيستم و فكر مي‌كنم او مي‌تواند از طريق پيامك با من صحبت كند. از همه كساني كه كنار من هم كار مي‌كنند تقاضا دارم كه از طريق رسانه‌هاي نوشتاري و غيره انتقاد نكنيد و حرفمان را رو در رو بزنيم.

يكي از خبرنگاران كه از حوزه اقتصادي در نشست خبري امروز حضور پيدا كرده بود از حبيب كاشاني در خصوص واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس سؤال كرد. سرپرست باشگاه پرسپوليس تأكيد كرد: تشكر مي‌كنم از شما كه به جمع ورزشي‌ها اضافه شده‌ايد. من گفته‌ام كه روش‌هاي متفاوتي براي واگذاري اين دو باشگاه وجود دارد. مي‌توانيم بلوك‌بندي كنيم و حتي از طريق صندوق مهررضا دو تيم را واگذار كنيم. اينكه كدام روش قانوني‌تر است را نمي‌دانم و بهتر است از آقايان دكتر ارجمندي و آرمان در اين خصوص سؤال كنيد. من از بورس و فرابورس شناختي ندارم و اجازه بدهيد آقاياني كه به شما معرفي كردم بهترين روش را به شما نشان دهند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه در خصوص كانون هواداران اين باشگاه تصريح كرد: كانون هواداران جزو لاينفك باشگاه است. هر كس يك اسمي براي آنها مي‌گذارد يكي مي‌گويد بوقچي و يكي مي‌گويد ليدر اما دوست داشتن پرسپوليس در خون آنها است. امروز اگر به جاي مدير پرطرفدارترين تيم آسيا صحبت مي‌كنم طبيعي است كه قبول كنم كه اشتباهاتي داشتيم. كانون هواداران قسمت معنوي باشگاه است و آن را حفظ مي‌كنيم. در سال جديد هم شرايطي تدارك ديده‌ايم كه اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم.

كاشاني در ادامه نشست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه مبلغ قرارداد خوردبين چه ميزان است آيا اين مبلغ نسبت به فصل گذشته تغيير پيدا كرده يا خير در حالي كه مزاح مي‌كرد گفت: اين سؤال خصوصي است و هيچ ربطي به خبرنگار ندارد. من به عنوان يك معلم 9درصد به حقوقم اضافه شده است پس طبيعي است كه قرارداد خوردبين هم اضافه شده باشد. هيچ جاي دنيا اين سؤال را نمي‌پرسند. اين سؤال غير حرفه‌اي است من از شما خبرنگاران خواهش مي‌كنم كه وارد حريم خصوصي افراد نشويد شايد محمود خوردبين بخواهد رايگان كار كند و كسي متوجه نشود.

كاشاني در پايان با اشاره به اينكه در آستانه ماه مبارك رمضان قرار داريم و روز خبرنگار نيز نزديك است، گفت: سال گذشته بنا به اتفاقاتي از برخي سايت‌ها، ‌روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها شكايت كرده بوديم اما با توجه به اينكه در آستانه ماه رمضان و روز خبرنگار قرار داريم از دوستان حقوقي خود در باشگاه مي‌خواهم كه از تمامي شكايت‌هاي انجام شده از طرف باشگاه پرسپوليس انصراف داده شود. همچنين از دوستان مطبوعاتي‌ام خواهش مي‌كنم در آستانه فصل يازدهم كه با شروع ماه مبارك رمضان يكي شده است تقوا را رعايت كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)