مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي اشپيتيم آرفي به باشگاه پرسپوليس اولتيماتوم داد

عباس نبوي در گفت و گوئی در اين باره اظهار داشت: با توجه به توافقات انجام شده و اتفاقات چند مدت اخير وظيفه خود دانستم تا مواردي جدي را به باشگاه پرسپوليس هشدار دهيم.
وي افزود: با توجه به قول مسئولان باشگاه پرسپوليس 27 ارديبهشت بايد 40 درصد از پيش‌قرارداد آرفي پرداخت شود تا او به قول خود و قرارداد داخلي پايبند باشد.
نبوي ادامه داد: متأسفانه در روزهاي اخير خبرهاي خوبي از باشگاه پرسپوليس نمي شنويم. روز اول كه هدايتي رئيس هيات‌مديره پرسپوليس با من گفت‌وگو كرد و آرفي را پرسپوليسي دانست حالا از بين افرادي كه بايد جوابگوي پرداخت پيش قرارداد آرفي باشد خارج شده و اين براي ما ناخوشايند است.
وي يادآور شد: البته به جزء هدايتي با عباس انصاري‌فرد صحبت‌هاي نيز داشته‌ايم اما از امروز اعلام مي‌كنم در صورتي كه در زمان مقرر پيش قرارداد آرفي پرداخت نشود او مذاكرات خود را با باشگاه سپاهان كه 20 درصد بيشتر از پرسپوليسي‌ها پول مي‌دهد آغاز خواهد كرد و يا جواب پيشنهاد 700 هزار يورويي براي 7 ماه را به يك تيم اماراتي خواهد داد.
وي خاطرنشان كرد: اشپيتيم براي پول به پرسپوليس نيامده اما نمي پذيرد كه پيش پرداخت يك هفته به تعويق بيفتد. او همچنين اعلام كرده در صورتي كه اين مبلغ پرداخت شود با دستور مسئولان باشگاه پرسپوليس به تهران خواهد آمد در غير اينصورت شرمنده هدايتي، انصاري‌فرد و هواداران اين باشگاه خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)