مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تمام سعی‌ام را می‌کنم تا از اولین دیدار در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم و بتوانم از خجالت آنها در بیایم.

 

اولادی درباره آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس با خبرنگاران صحبت کرده است که متن آن را در ذیل می خوانید:

 

 

 

*بالاخره تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کردی؛ در این‌باره چه نظری داری؟
-قبل از حضورم در اردوی تیم ملی نتوانسته بودم در تمرینات پرسپولیس حضوری مداوم داشته باشم، اما با این حال خوشحالم که می توانم با سایر همبازیانم تمرین کنم و امیدوارم هرچه زودتر با سایر نفرات هماهنگ شوم. پرسپولیس در اردوی ترکیه تمرینات خود را دنبال کرده بود و چند نفری هم که در تیم ملی حضور داشتند، تلاش می کنند تا خودشان را با سایر نفرات وفق بدهند تا از این بابت مشکلی ایجاد نشود.

 

*مصدومیتت برطرف شده است؟
-بعد از بازی دوستانه ایران مقابل ماداگاسکار بود که از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شدم و هنوز صددرصد بهبود پیدا نکرده‌ام، اما تلاش می‌کنم در بازی اول پرسپولیس برای تیم محبوبم به میدان بروم. همین که کتفم دچار پارگی و یا شکستگی نشده است جای شکر دارد و پزشکان تیم ملی هم گفته بودند که مشکلم به زودی برطرف می‌شود. در تمرینات شرکت می کنم، اما درد کتفم کمی مرا اذیت می‌کند.

 

*به بازی با ملوان انزلی می‌رسی؟
-تمام سعی‌ام را می کنم تا از اولین دیدار در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم و بتوانم از خجالت آنها در بیایم. در این فرصت باقی مانده زیر نظر دکتر تیم کار می کنم و اگر قسمت شد جلوی ملوان بازی خواهم کرد.

 

*از تیم سابقت چقدر شناخت داری؟
-دوران خدمت سربازی ام را در ملوان گذراندم و روزهای خوبی داشتم. با این تیم نایب قهرمان جام حذفی شدم و در لیگ برتر هم عملکرد مناسبی ارائه دادیم. بعضی از بازیکنان از این تیم جدا شدند و نفراتی هم آمدند، اما شناخت چندانی از آنها ندارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

*اگر بازی کنی قول گلزنی می‌دهی؟
-خیلی دوست دارم مقابل ملوان بازی کنم و می خواهم از همان ابتدای لیگ استارت گلزنی هایم را بزنم و تمام سعی ام بر این است تا دروازه ملوان را باز کنم.

 

*برنامه‌ای هم برای خوشحالی بعد از گلت در ذهن داری؟
-سال گذشته در تهران و انزلی دروازه پرسپولیس را باز کردم و همه دیدند که بعد از گلم هیچ واکنشی نشان ندادم. برای طرفداران ملوان احترام خاصی قائل هستم و اگر به این تیم گل بزنم، خوشحالی نخواهم کرد چون ملوان و هوادارانش بخشی از زندگی ورزشی‌ام را تشکیل می‌دهند.

 

*غیبت بازیکنان ملی‌پوش در اردوی ترکیه سبب نمی‌شود کمی از نظر هماهنگی بین نفرات مشکلی پیش بیاید؟
-از پرسپولیس نفراتی نظیر علی کریمی، محمد نصرتی، مازیار زارع، علیرضا حقیقی، هادی نوروزی و خودم در تیم ملی حضور داشتیم و باید برای سربلندی کشورمان تلاش می کردیم. در هر صورت تمرینات خودمان را با پرسپولیس آغاز کرده ایم و باید هرچه زودتر به آن هماهنگی مورد نظر دست پیدا کنیم.

 

*نفرات جذب شده را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
-اسکلت تیمی پرسپولیس حفظ شده و نفرات خوبی هم به این تیم آمده اند. در مجموع فکر می کنم تیم یکدستی داریم و می توانیم به خواسته های هواداران پاسخ بدهیم.

 

*جواد کاظمیان هم به پرسپولیس اضافه شد؛ حضور مهاجمان زیاد در پرسپولیس کار را برای تو سخت نمی‌کند؟
-کاظمیان دوست خوبم است و خوشحالم که دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند. مهاجمانی نظیر غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و وحید هاشمیان هم حضور دارند و با توجه به اینکه در سه تورنمنت باید بجنگیم، مشکلی ایجاد نمی شود و رقابت دوستانه ای با سایر نفرات خواهم داشت. ترافیک مهاجمان در پرسپولیس نگران کننده نیست و هر کسی آماده تر باشد برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

*درباره انتقادات کارشناسان و طرفداران فوتبال از تیم ملی ایران بعد از بازی با مالدیو چه نظری داری؟
-ما اردوی خود را در اتریش برپا کرده بودیم و در تهران هم با ماداگاسکار بازی دوستانه انجام دادیم. دیدارهای تدارکاتی زیادی نداشتیم و کارشناسان و هوادارن باید کمی صبور باشند تا تیم ملی به شرایط بهتری دست پیدا کند. بعد از عبور از مالدیو کارمان تازه شروع شده و در مراحل آینده مسابقات باید بهترین نتایج را بگیریم و فوتبالدوستان را خوشحال کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)