مرجع خبری پرسپولیس : يك روز علي كريمي را مقابل افشين پيرواني قرار مي‌دهند، فردا پيرواني برابر انصاري‌فرد موضع مي‌گيرد، بعد از آن انصاري‌فرد عليه عابدزاده صحبت مي‌كند و مسائل عجیب و غریبی که من را کلافه کرده است

ايوان پتروويچ گفت: واقعا نمي‌دانم چرا در فوتبال ايران به اين شكل رفتار مي‌كنند، يك روز علي كريمي را مقابل افشين پيرواني قرار مي‌دهند، فردا پيرواني برابر انصاري‌فرد موضع مي‌گيرد، بعد از آن انصاري‌فرد عليه عابدزاده صحبت مي‌كند و مسائل عجیب و غریبی که من را کلافه کرده است .
هافبك صربستاني تيم پرسپوليس افزود: من به اتفاقات حاشيه ای چند روز اخير پيرامون باشگاه پرسپوليس كاري ندارم اما مي‌گويم جالب نيست در بزرگ‌ترين باشگاه يك كشور چنين مسائلي اتفاق بيفتد. در فوتبال يك روز خوب ظاهر مي‌شويد و يك روز هم ايده‌آل نيستيد. اما اين دليل نمي‌شود ما بخواهيم مسائل نامربوط را مطرح كنيم.
وي تاكيد كرد: بدون اينكه اتفاق خاصي رخ داده باشد با مطرح كردن يكسري مسائل حاشيه‌اي بي دليل فشار سنگين را به مجموعه تيم از مديرعامل تا مربي و بازيكن وارد مي‌شود.
فقط در فوتبال ايران به اين شكل است ، من خودم منتظرم در دو هفته آينده وضعيت تيم پرسپولیس در ليگ قهرمانان آسيا مشخص شود تا درخصوص آينده‌ام تصميم‌گيري كنم.
هافبك تيم پرسپوليس اضافه كرد: من امروز در يكي از روزنامه‌هاي ورزشي ايران را ديدم كه مصحابه ای را به دروغ از من چاپ كرده بود و در اين مصاحبه از قول نوشته بود از پرسپوليس مي‌روم که از سه تيم پيشنهاد دارم در حالي که من هيچگونه مصاحبه‌اي را انجام نداده‌ام . .

پتروويچ گفت:

 از شرايط پيش آمده در پرسپوليس ناراحت هستم. در حالي كه يكسال ديگر با اين تيم قرارداد دارم خيلي‌ها نام من را در ليست فروش قرار مي‌دهند. مگر مي‌شود چنين اتفاقي رخ داده باشد. یک مثال برای شما بزنم ، مثل اینکه من تا جلوي پمپ بنزين رفته‌ام و بعد از آن به صاحب پمپ بنزين مي‌گويم همراه خود پول نیاورده ام و در نهايت صاحب پمپ بنزين به من خواهد گفت از جايگاه استخراج بنزين بروم . حالا اگر مسئولين پرسپوليس هم اگر مرا نمي‌خواهند رضايتنامه‌ام را مي‌دادند تا از اين تيم جدا شوم. اگر مديران پرسپوليس دوست ندارند من در اين تيم بمانم مشكلي نيست رضايتنامه‌ام را بدهند تا از اين تيم بروم.
وي ادامه داد: در چند بازي گذشته تيم پرسپوليس بنا به صلاحديد كادر فني در پست غيرتخصصي‌ام در دفاع بازي كردم و به همين دليل نتوانستم تمام توانايي‌هایم را به نمايش بگذارم. من در حدود 15 سال قبل در آكادمي فوتبال كشورم فقط يك بار در دفاع چپ بازي كردم. مطمئنا پس از 15 سال نمي‌توان تغيير پست داد.
هافبك تيم پرسپوليس اضافه كرد: من هم با خوشحالي هواداران خوشحال مي‌شوم و دوست دارم تيم با پیروزی بر حريفان به تماشاگران هديه بدهد. دوست ندارم گريه آنها را ببينم به همين دليل هرگاه در زمين بازي مي‌كنم تلاش خود را انجام مي‌دهم تا انتظارات آنها را برآورده كنم، در حال حاضر هم دوست دارم به پرسپوليس در رقابت‌هاي آسيايي و مسابقه حساس مقابل الشباب كمك كنم و بعد از آن اگر در ليست پرسپوليس نبودم مي‌روم.
به طور يقين پرسپوليس تنها تيم جهان نيست من هم به تيمي مي‌روم كه در آن بازي كنم.
پتروويچ گفت: از وقتي كه در روزنامه‌ها اعلام شده من در ليست فروش پرسپوليس هستم باشگاه‌هاي بسياري با من تماس گرفته‌اند اما بايد مشخص شود وضعيت پرسپوليس در فصل آينده چطور خواهد بود.
وي افزود: نيلو وينگادا مربي خوبي به نظر مي‌رسد. اما يك مقدار مشكلات داخلي تيم باعث شده نتايج خوبي نگيريم. بايد مسائل حاشيه ای را كنار بگذاريم و به فكر بازي حساس مقابل الشباب باشيم. من خودم هيچگاه درخصوص مديريت باشگاه صحبت نمي‌كنم و تمام تمركزم را در داخل زمين مي‌گذارم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)